Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 ....hvordan var deres graviditet etter første? Syntes det har gått så inne hampen fort, og innser nå at det bare er 3 uker igjen! Med førstemann var det som å gå 3 år gravid i strekk, mens nå skal jeg snart få min nr 2....! Og jeg har ikke rukket å glede meg engang, eller tenke så mye over det. Er det normalt eller? Det er liksom ikke en realitet for meg enda...selv om barnet er mer enn ønsket Litt skuffet over min egen reaksjon egentlig...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Alle svangerskapene var ekstremt lange og slitsomme - har fem barn - kan ikke fatte og begripe at jeg har orket
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Samme her! Med nummer en hadde jeg stålkontroll på uker, dager og fosterets utvikling, mens med nummer to ante jeg ingenting av dette. Hadde ingenting klart av navn eller klær, så det ble litt som julekvelden på kjerringa, ja.. Nummer tre var enda verre.. Men gikk nå bra likevel:)
Sånn kan det gå Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Første trimester gikk sakte med alle 8, men etter det gikk det veldig kjapt, også med førstemann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå