Gå til innhold

Dere som har flere enn 1 barn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

....hvordan var deres graviditet etter første? Syntes det har gått så inne hampen fort, og innser nå at det bare er 3 uker igjen! Med førstemann var det som å gå 3 år gravid i strekk, mens nå skal jeg snart få min nr 2....! Og jeg har ikke rukket å glede meg engang, eller tenke så mye over det. Er det normalt eller? Det er liksom ikke en realitet for meg enda...selv om barnet er mer enn ønsket :) Litt skuffet over min egen reaksjon egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle svangerskapene var ekstremt lange og slitsomme - har fem barn - kan ikke fatte og begripe at jeg har orket :)

Skrevet

Samme her! Med nummer en hadde jeg stålkontroll på uker, dager og fosterets utvikling, mens med nummer to ante jeg ingenting av dette. Hadde ingenting klart av navn eller klær, så det ble litt som julekvelden på kjerringa, ja.. Nummer tre var enda verre.. Men gikk nå bra likevel:)

Skrevet

Første trimester gikk sakte med alle 8, men etter det gikk det veldig kjapt, også med førstemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...