Gå til innhold

Er mat eller søvn viktigst for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv blir jeg umenneskelig og kvalm om jeg ikke får mat når jeg er litt sulten.

Også blir jeg helt ubrukelig uten den søvnen jeg trenger. Skjelver, får hetetokter, svimmel, blir ufokusert (kan ikke kjøre bil eller noe) og får prikker over hele kroppen/elveblest.

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også irritabel og ikke spesielt sjarmerende når jeg er sulten. Men uten søvn blir jeg nok hakket værre, da synes jeg synd på meg selv i tillegg.. :-) Så må nok velge søvn.

Skrevet

Søvn er viktigere enn mat, for meg

Skrevet

Søvn. Blir helt kanakas uten nok søvn, takler ikke sutring i tre minutter engang før jeg må låse meg inne på badet :)

Skrevet

Kan greie meg lenge uten begge deler faktisk.

Skrevet

Søvn betyr mye mer enn mat for meg.... selv om det ser ut som jeg får i meg mer mat enn søvn....

Skrevet

Søvn helt klart!! mat trenger en ikke mye av, men søvn.. Zzzzz :P

Skrevet

Sover jeg ikke spiser jeg ikke. For lite søvn resulterer i hodepine, kvalme etc så¨for å få i meg mat må jeg være mest mulig uthvilt

Skrevet

Aj aj... Vrien, men tror jeg må si søvn. Jeg blir mer grinete av for lite søvn enn jeg blir av for lite mat.

Skrevet

Søvn! Blir nedbrutt, sur, utafor og meggete med for lite søvn.

Har aldri behøvd store mengder mat og synes egentlig det er ganske kjedelig å spise.

Skrevet

søvn. noen ganger er jeg driitsulten men så trøtt at jeg ikke klarer å lage mat. da bare sovner jeg tvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...