Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 men kan jeg vente med å gå til legen til over nyttår? eller er det uannsvarlig? Relativt god form, når jeg er inne.
Tigergutt Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Hvis du er i relativt god form når du er inne har du IKKE lungebetennelse!!! Det finnes sikkert ulike former for lungebetennelse, men de gangene jeg har hatt det så har det vært stikking i bryst og lunger, vond og ubehagelig hosting, høy feber og generell dårlig allmenntilstand.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #3 Skrevet 31. desember 2010 så flott tigergutt men jeg tror jeg har det..akikevell gitt.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #4 Skrevet 31. desember 2010 Hvis formen er ok, så er det større sjangs for at det er bronkitt enn lungebetennelse, vil jeg tro.. Sånne betennelser/infeksjoner er ikke noe farlig i segselv så lenge feberen ikke blir høy. Du kjenner det... Se det an, så følger du formen. Blir du værre, drar du på legevakten...hvis ikke...så koser du deg inne Veldig kaldt vær er ikke gunstig for lungene våre uansett, så hvis man er "syk" der, så er det virkelig det beste å holde seg inne på vinteren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå