ambumamma Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Tenkte å ta modningsakkupunktur. Noen som vet om noen steder i østfold jeg kan gjøre dette?
desember2010 FØDEKLAR Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Hvor i Østfold hører du til da?
ambumamma Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 30. desember 2010 Hører til i sarpsborg, men det spiller egentlig ingen rolle hvor langt jeg må dra bare det er noen som er flinke. Brukte en i fredrikstad sist gang, og det funket dårlig. Gikk 14 dager over termin og var et par tusen lapper fattigere. Hehe
desember2010 FØDEKLAR Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 He he he! er dyrt det greine der ja. Jeg har heldigvis ei utrolig god venninne som er akupunktør og har satt på meg. Men nå tør jeg ikke la henne slippe til før tidligst 1.nyttårsdag! he he. Vi har en god del akupunktører her i indre østfold og mange med utrolig godt rykte. Hun jeg har brukt hører til på grensa til akershus så regner med det blir litt langt.
desember2010 FØDEKLAR Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Men så er det også slik at de nåålene ikke nødvendigvis setter i gang noe som helst, men at de klargjør kroppen på best mulig måte til å takle en fødsel.
<3 N & M <3 Skrevet 31. desember 2010 #6 Skrevet 31. desember 2010 Jeg brukte en kjempe flink akupunktør i gamlebyen i Fredrikstad. Hun er også jordmor på føden:) Jeg fødte 3 dager før termin! Og venninna mi som også gikk til henne fødte 9 dager før termin! Kommer til å bruke henne neste gang også
ambumamma Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2010 Ja, sant det. Er jo modningsakkupunktur, ikke igangsettelse. Vet hvem hun i gamlebyen er ja.. Var der jeg var sist, hehe. Bra det funka på dere da. Kanskje bare ikke kroppen min var klar i det hele tatt.
Mazza** Skrevet 1. januar 2011 #8 Skrevet 1. januar 2011 Har du sjekket om jordmorhelsetjenesten i kommunen kan gjøre det? vet noen av jordmødrene i Moss gjør det hvertfall.
ambumamma Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. januar 2011 Å? Hmm kanskje de er litt billigere og da...? Må jeg sjekke opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå