Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Føler at omtrent alle her har kjøpt så mye bleier at de kan isolere husene sine med alle pakkene. (noe som kanskje hadde vært lurt med tanke på strømpriser osv...) Bare jeg som ikke har hamstra eller?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Ikke jeg heller. Satser heller på tidlig bleieavvenning, det er det beste for miljøet også...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Hehe, fungerer sikkert godt som isolasjon ja;) Nei, vi har heller ikke hamstret. Skulle kjøpe en pakke i dag, og så at det nesten var tomt i hyllene på Kiwien her. Så tydeligvis at folk er "redde" for prisstigning ja.....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 nope, har ikke hamstra jeg heller. Har ikke plass noe sted og ikke orker jeg å styre med det heller. Kjøper inn et par esker av gangen, men det holder en stund også
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Godt å høre at det ikke er bare meg! Greit nok å ha et par esker liggende, men 80 pakker? Da blir det liten plass til andre ting her! HI
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Har heller ikke hamstert bleier. Vi er heldige nok til å ikke ha behov for det. Den hundrelappen eller så vi evt kunne spart på dette er uansett bare et musepiss i havet i forhold til det det koster oss å ha 4 barn i hus pr måned. Sikkert ikke helt politisk korrekt å skrive det slikt, men når barna "koster" en ca 15 000 - 20 000 kr ekstra i måneden, så er liksom ikke 100 kr det helt store og spare ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Har heller ikke hamstra. Bruker stort sett bare Landlord-bleier og de er billige uansett
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har heller ikke hamstret bleier. men jeg har kjøpt 8 pakker.
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 Har heller ikke hamstret, kjedelig om barnet mitt ikke tåler merket osv.. Så kjøper heller inn litt av det ene og litt av det andre når barnet kommer =)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #10 Skrevet 30. desember 2010 har ikke hamstret i det hele tatt... har de bleiene man får i gratis pakkene + to pakker i str 1....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #11 Skrevet 30. desember 2010 Vi har heller ikke hamstra. Men bor i et hus som burde vært etterisolert så burde kanskje gjort det.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #12 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har hamstra Har ikke løpt fra butikk til butikk. Men tatt med meg 4stk når jeg er på kiwi!! Så nå har jeg 35 bleiepakker.. holder en stund det ja!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #13 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har hamstret, men så har jeg 3 bleiebarn også da.......
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #14 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har heller ikke hamstret, men har kjøpt inn noen tøybleier Regner likevel med at knøttet er for liten til de fine tøybleiene sine når han kommer så vi må nok ha en pakke eller to i den minste størrelsen. Får bare kjøpe med oss det på tur hjem fra sykehuset når den dagen kommer
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #15 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har ikke hamstra, men har kjøpt med meg 2 pakker når jeg har vært innom Kiwi i det siste. Totalen er 10 pakker bleier, og mer enn det gidder jeg ikke å bruke plass på å oppbevare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå