Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg har vært på jobb igår, idag, skal på jobb også i morgen- kveldsvakt til 2230. for så på tidligvakt lørdag (kl 0700) vi har ei datter på ett år.som sover dårlig fortiden. Jeg har lite energi å gå på, pga søvnmangel. Nå har samboeren min invitert familien på nyttårsfeiring her imorgen kveld, uten å engang nevne det for meg!! arg!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Man inviterer ikke til slikt uten å snakke med partneren, uansett om man jobber eller ikke. Hvis ikke han da har tenkt å ta alt middagsansvar og legging av barn selv og du få slappe av og nyte kvelden
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Hvis jeg skulle jobbet sent nyttårsaften og tidlig neste dag, i tillegg til barn som sover dårlig, så kunne gubben bare gitt f.... i å invitere gjester. Da måtte ihvertfall gjestene ha reist hjem før jeg kom fra jobb, i tillegg til at han måtte fikse alt før de kom. Dårlig gjort å ikke informere deg om det når han vet hvor trøtt og sliten du er.....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 HVordan har han da tenkt at du skal få sove da? Hvis det er så viktig for ham å ha nyttårsfest så kunne han heller vært HOS FAMLIEN med jenta slik at du fikk sove før du skal på jobb igjen! Jeg hadde absolutt ikke godtatt det, og jeg hadde gitt klar beskjed til de som er invitert at det er ikke noe dere er enige om, og at du skal tidlig opp på lørdagen. Fy faen så respektløst av ham!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Hva har det med å være kjip? Han lager til selskapet, og er vert. DU går og legger deg når du kommer hjem, slik at du er klar for jobb dagen etter Er vel ikke nødvendig å føle seg kjip fordi mannen finner på å ha selskap, selv om du har legitim grunn til å stå over dette?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Hæ? Inviterer dere folk uten å spørre hverandre. Det kunne aldri vi gjort. Jobbing eller ikke spiller ingen rolle.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Huff, du er ikke kjip her... Jeg har jobbet 10-14t hele uka og skal ha nyttårsfest her, MEN i morgen skal jeg jobbe seks timer. Mannen ordner all maten, rydder her, passer barna, lar meg få sove noen timer etter jobb, rydder opp igjen etter laget OG lar meg sove lenge på lørdag... Da synes jeg det er ok at han vil ferie nyttår, jeg er helt slått ut og hadde ikke akseptert noe lag her hvis han ikke sto for alt...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Og hvordan foreslår du at HI skal kunne sove med en nyttårsfest gående i huset?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 Vi har verdens minste hus her, så kommer ikke til å få sove før gjestene er ute av huset. (da soverommet er vegg i vegg med stua.) Planen var at datteren vår skulle få sove hos besteforeldrene. og at samboeren min skulle være der hele kvelden. vedder på at svigermor har en finger med i spillet. BLÆH. Jeg drar på jobb 14.30, og er ikke hjemme før 23- 2315. ' Så det sier seg selv at samboeren min må ta seg av mat/servering og legging av unge da jeg er borte... men jeg vil ha søvn. når jeg hjemme/ jobber dagen, legger jeg meg sjelden etter kl 21.00. dette ble litt rotete men., men,. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå