Gå til innhold

poden er lagt og..

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag spiste vi fiskeboller. mamman har ikke bensin på bilen, og vi bor i ei bittelita leid leilighet. mamma får ikke penger før den 5. og har 42 kr på konto. ved er gått tom for lengst.

MEN! vi har tent lys, vært ute å leika oss, har sånn akkurat med mat, for matbudsjett MÅ man sette opp, og handle på salg og fryse ned=) er glad i livet mitt, og livet til lille, selv om ingenting godt står på bordet akkurat nå så holder det lenge med å tenke på at vi er friske.

OG selv om jeg stadig er blakk skal jeg gå igjennom saker og ting og dra ned på frelsesarmeen, gi noen småkroner til de som står med spann for FA. a

ttpåtil tror jeg jaggu jeg skal melde meg frivillig der og. dette kan jeg fordi jeg har det godt i hjertet mitt med det jeg har og med livet mitt. så, folken som er stolte; Be om hjelp om dere trenger det, det er ingen over eller under, vi er alle like, bare plassert i forskjellige "roller" her i livet=) godt nyttår!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hørres ut som et fantastiske menneske!

All ære til deg

God nyttår!!:)

ps: hvorfor har du såå dårlig råd? håper du får bedre råd i 2011!

Skrevet

For et flott innlegg!

Godt nytt år til deg og lille;)

Skrevet

Synes du skal spare de få kronene du har og ikke gi til frelsesarmeen dette året. De er tross alt til for å hjelpe trengende, og ikke blakke de som har lite i fra før:)

Ha de på børsa, og spar de til poden:)

Godt nytt år:)

Skrevet

Godt Nyttår til dere og! :) Jeg har selvforskyldt dårlig råd, har betalt regninger også har det vært jul,så har jeg lånt bort penger til en sjel som mulig trengte de litt mer enn jeg akkurat da/nå:)

Skrevet

sant det du sier:) bøssa til poden er aldri glemt:)

GOdt nyttår! :DDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...