Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 jeg har fått disse rare følelsene i ryggen som flytter seg ned mot skjeden.. er gravid i uke 36. kunne egentlig tenkt meg å ringe fødeavd for å skjekke.. men tørr liksom ikke det heller.. jeg har hatt mye psykiske problemer før.. og dette har ført til at jeg har hatt mye fysiske smerter som ingen har kunnet forklare.. derfor har jeg fått et "hypokonder"stempel.. derfor synes jeg det er så forferdelig å ta kontakt. tenk om det ikke er noen verdens ting nå heller?! er jo en goood stund siden jeg har vært på sykehus/hos lege med de "uforklarlige" smertene mine nå. men føler alikevel at folk ser på meg som en som leter etter ting som gjør vondt.. huff.. og jeg tror mamma også har det synet på meg.. så jeg vil helst slippe å reise til sykehuset før det virkelig er i gang.. men samtidig så begynner disse smertene å bli veldig ubehagelige.. noen som har noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Jeg hadde absolutt ringt føden, bedre med en gang for mye enn for lite. Dessuten er de vant til at folk ringer for alle mulige plager der, så tror ikke de kommer til å "dømme" deg av den grunnen. Og ikke si noe til moren din, så slipper du å tenke på det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå