Gå til innhold

Er det bare vi som ikke skal noe i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang på leeeenge har vi ingen planer i morgen. På en måte er det deilig, men på en annen måte litt trist også.

Er det flere som bare skal være hjemme sammen med mann og barn her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også bare være hjemme :)

Har en liten en som blir 10 dager i morgen og en hund som trenger litt ekstra omtanke på nyttår. Før vi fikk barn hadde vi alltid fest hos oss, så er litt godt samtidig litt vemodig å bare være oss :)

Skrevet

Ja vi. Ikke trist:)

Slappe av, spise kalkun og tenne stjernelys eller hva det heter sammen med barna litt tidlig på kvelden:) stjerneskudd heter det ja:)

Vi får 1 gjest på middag da.

Når vi har så små barn så orker vi ikke dra noen plass uansett, de blir så fort trøtte og sover ikke bra andre steder..litt kipt og dra hjem klokka 8 på nyttår liksom...gjester vil jeg ikke ha..blir så mye rot...hehe

Skrevet

Har ikke barn enda jeg da, så skal være hjemme med en venninne. Var det ifjor også. Blir kjempekoslig det. Vi lager jo kalkun, og ser på rakettene alikevel.

Føler jeg har mye mer igjen av en slik nyttårsaften enn store fester og flatfyll som mange går på.

For 2 år siden satt jeg hjemme alene og så film, og fikk besøk av en kompis rett i årsskiftet, så vi kikket på rakettene og spilte kort utover natta.

Har vært noen av mine mest koselige nyttår i voksen alder.

Skrevet

Vi er også alene i morgen. Litt trist, men ikke krise syns jeg.

Skrevet

Godt å høre at vi er flere;)

Vi har også en liten en (litt eldre enn deres) og en hund som ikke er så fryktelig glad i raketter. Så er jo litt andre hensyn som må tas nå enn hva det var når man var "ung og lovende".....

HI

Skrevet

Å være hjemme er da ikke å ikke gjøre noe???

Vi er alltid hjemme med barna, koser oss med god middag og litt snop utover kvelden og så går vi ut og ser på rakettene som sendes opp rundt i nabolaget, mens vi tenner noen stjerneskudd.

Kjempekoslig synes vi. Deilig å rolig kunne tenke over hvor heldige vi er som har hverandre, hva vi har gjort det siste året og hvilke planer vi har for fremtiden.

Skrevet

jeg skal sitte hjemme med katten min jeg.. høygravid er jeg også.. men sånn er det når man blir alenemor.. bf vil ikke ha noe kontakt med ungen heller.. (men det synes jeg er helt greit da)

men er jo litt kjipt å sitte høygravid alene hjemme på nyttår... er ikke så veldig mange som vil ha meg med noen steder heller.. de tenker sikkert ikke på å invitere noen som ikke kan drikke tror jeg.. er sikkert ikke så lett for dem å vite at vi kan ha det like morro uten alkohol :P

men men. skal nå lage kalkun til meg og pusen i allefall. også går det jo sikkert noen gode filmer tenker jeg ;)

Skrevet

Alenemor til ei nydelig ei på 15 mnd, så her blir det til at mor skal nippe litt til en avkjølt rosevin og kose seg med litt snop og ha fjernkontrollen helt alene:) Som vanlig:)

Skrevet

Jeg har ingen planer i morgen kveld. Får tantebesøk på formiddagen, men på kvelden blir det bare meg og Lillebråk (8 måneder).

Jeg vil ikke ha henne med barnevakt på nyttårsaften og jeg vil ikke ha fest med henne hjemme. Så da blir det rolig feiring på meg i år og det er egentlig helt greit:)

Skrevet

Jeg skal også være hjemme i år:) Er høygravid og hadde blitt en sikkelig partybrems om jeg hadde hatt planer.

Så i år skal jeg faktisk ha bestefaren min på besøk og vi skal kose oss med god mat,brus og stjerneskudd.Det blir også første nyttårsaften uten mannen min, fordi han jobber på nyttårsaften i år.

Godt nytt år til dere alle:)

Skrevet

Vi skal heller ingenting...:) Og syns egentlig det er litt deilig...:)

Skal ha mine foreldre her til middag, også skal de videre til ett vennepar på kvelden...:)

Så da blir det litt raketter, stjerneskudd osv. sammen med barna før de skal legge seg (2 og 4 år, så vi holder de ikke våkne til midnatt), også blir det bare å slappe av og kose oss i fred og ro resten av kvelden ...:)

Skrevet

Vi skal bare være hjemme og slappe av i morgen. Første gang på mange år, så litt rart blir det nok. Men siden jeg endte opp med å være nygravid er jeg veldig glad for at vi ikke skal ha huset fullt, samt at jeg kan legge meg i egen seng når jeg vil. Blir nok koselig! Og de to smågutta synes nok det er stas uansett. : )

Skrevet

2 dager på overtid i morgen så her blir det bare meg og gubben! Skal muligens (om jeg orker) opp til svigers å spise litt. Så når kl nærmer seg midnatt skal gubben få kjørt seg etter 10 dager tørke! he he! Så satser på at dette egentlig blir beste nyttårsaften ever!

Skrevet

2 dager på overtid i morgen så her blir det bare meg og gubben! Skal muligens (om jeg orker) opp til svigers å spise litt. Så når kl nærmer seg midnatt skal gubben få kjørt seg etter 10 dager tørke! he he! Så satser på at dette egentlig blir beste nyttårsaften ever!

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...