Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg er drittlei mannen min.. Han har jo ingen hobbyer, sitter inne hver kveld... Han er flink i huset og med barna men han har jo ikke noe annet liv...er så frustrert:( Trodde ikke det var normalt at du blir så lei av din samboer at du har lyst å skrike og hive han ut døren!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Bilmekking og musikk. Spiller mange instrumenter og nikoser seg med det. Er hans måte å få mentalt påfyll. De er en gjeng som møtes hos en ungkar kompis, der kan alt utstyr stå rigget oppe hele tiden uten langfingrede barnehender hehe. Han er der faktisk akuratt nå.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Han klatrer/buldrer, driver med hundetrening, går på ski og spiller fotball
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Det skulle min også fått seg, en slags manne-klubb! hm... HI
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 min skyter, jakter og spiller gitar både alene og i en trio.. han er dessuten flink å besøke kompiser å ta en kaffe her og der =)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Min også klatrer og buldrer, trener og driver med data.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 bmw, "mekkeklubb", og sånn små bensin biler som må skrus på støtt og stadig. Har kjelleren for seg selv med hobbyverksted og stue med pc og tv.Driver oxo medpc og pcspill. Og seff fått kjøleskap. hehe... joda, viktig for dem å få et avbrekk av og til. Tror han har godt av å ha sitt lille "fristed" Så unner han absolutt det.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Samboeren min har to hobbyer han bruker mye tid på; biljard og tennis. Ellers er han veldig sosial og spiller poker og er med venner når han har tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå