Gå til innhold

tidlig ultralyd:-) (7+1)


mixy

Anbefalte innlegg

jeg var på UL i dag igjen (jeg blir fulgt opp hver uke pga høyrisiko svangerskap).

ENDELIG fikk jeg gode nyheter! der var det et 12mm langt embryo med bankende hjerte!! jippiiii!

 

jeg hadde 1ste dag av sist mens 1.Nov, derfor skulle jeg egentlig vært i uke 9 (8+4), men de regnet meg fra til kun uke 7.

Det vil si at jeg var KUN 3 uker på vei da legen testen positiv på meg!!! da hadde jeg selv tatt 3 negative urintester hjemme!

så da jeg trodde jeg var 6+2 hadde jeg min første UL, og der så de ingenting, derfor trodde jeg det stod dårlig til (som 2 ganger tidligere i år), var antagelig bare 5+0 eller no!

ikke rart de ikke så noe.

 

det er ganske lite om dette på nettet, og jeg var desperat etter "glad historier" i disse usikkre ukene mine. Derfor deler jeg nå.

 

begynte med Pregnyl injeksjoner i dag. Oioioi så trøtt jeg har vært....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro å høre, mixy!!! Det var jo en veldig stor gladnyhet. For en lettelse det må ha vært å se det dunkende hjertet. Nå kan du slappe litt av ihvertfall! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere:-)

ja veldig deilig og betryggende.

Pregnyl er hormon injeksjoner (hcg). Studier kan ikke bekrefte at det faktisk har noen særlig effekt, men når man får Pregnyl støtte, får man i tillegg alltid UL (hver uke), og dette derimot, har visst en veldig god effekt på mammer (minsker risiko for å miste!).

 

Dette er et tilbud for de som har mistet flere ganger, og man får denne støtten fra uke 6-12:-)

lucky me! fit å følge med på lille embryo altså:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...