Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Og jeg er helt enig, men jeg er "redd" alle kommer til å tenke på Ringenes Herre... Hva syns dere om navnet?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Hehe, hadde faktisk lyst på det navnet til jenta mi selv, men bf var ikke enig:) Synes det er et nydelig navn, men ja, jeg forbinder det med Ringenes herre:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Jeg heter det (født på 70-tallet) og da jeg ble 18år søkte jeg om å få legge til et fornavn slik at Arwen ble mellomnavn. Ble drittlei av alle Rigenes Herre-kommentarene... Det er min historie
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Kan ikke unngå og tenke på Ringenes Herre nei. Viste ikke at folk het det heller jeg.. Trodde det var på lik linje med Frodo, Legolas og resten av eventyr navnene.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Ei jente i bhg til jr heter det, og for å være helt ærlig synes jeg det er skikkelig snålt å kalle datteren opp etter en film... Det er jo ikke sikkert de har gjort det da, men siden jenta er født når bøkene og filmene var poppis blir det uansett rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå