Gå til innhold

Moland og French da..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de kommet hjem? Virkelig en stolthet for landet vårt disse folkene her :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og så har vi et prakteksemplar sittende nede i Gambia også...

Skrevet

Ja ,for ikke og glemme et par dusin i Thailand ....

Skrevet

Er de hjemme igjen??? Ikke fått med meg det jeg :P haha

Skrevet

mot i brøste, vett i panne, stål i ben og arme....slike gutter det vil gamle Norge ha.....NOT!

 

Skrevet

Så ikke hele jeg, men virker da som dem er ved godt mot.... De fortjener å sitte der

Skrevet

Syns de klarer å holde mote oppe jeg, noe annet hadde jeg ikke forventet av dem heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...