Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Er de kommet hjem? Virkelig en stolthet for landet vårt disse folkene her :-/
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Ja, og så har vi et prakteksemplar sittende nede i Gambia også...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Ja ,for ikke og glemme et par dusin i Thailand ....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Er de hjemme igjen??? Ikke fått med meg det jeg haha
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 mot i brøste, vett i panne, stål i ben og arme....slike gutter det vil gamle Norge ha.....NOT!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Nei de er ikke hjemme igjen. Her kan du lese om jula deres og hvordan de humoristisk forteller om den http://www.freefrenchandmoland.com/
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Så ikke hele jeg, men virker da som dem er ved godt mot.... De fortjener å sitte der
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Syns de klarer å holde mote oppe jeg, noe annet hadde jeg ikke forventet av dem heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå