Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Alle sier jeg er så stygg, jeg ser meg i speilet og ser jeg er stygg. Men jeg føler meg ikke som om jeg er stygg slik folk sier! Hører så ofte hvor lite sjamerende jeg er, blir aldri invitert ut på date. Får aldri melding på innboksen på face av menn. ALT handler jo om hvordan man ser ut utenpå! Jeg er hyggelig, alltid smilende og høfflig med alle. Jeg stiller opp for venninner og hjelper folk uansett om det skulle være venn eller ¨fiende¨. Jeg er ingen bitch og jeg lager ikke drama. Jeg ser likt på alle mennesker og ingen er bedre en andre. Når skal de se meg innenfra? Jeg vil ikke høre jeg er så stygg, jeg tar det ikke til meg en gang, for jeg er bare den jeg er og gjør det beste utav det. Jeg vil heller høre en venn si takk for at du er her for meg, istedet for at hun ikke vil ha meg med på fest for jeg er så stygg og skremmer bort gutta. MÅ bare få det ut!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Ja, for dette var virkelig morsomt. Noen som kjeder seg??
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 hehe. når jeg leste overskriften måtte jeg flire litt jeg også.. var 100% sikker på at det bare var en omgjort kopi av det tidligere innlegget tok ikke feil heller gitt
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Så hyggelig av deg å gjøre narr av andre... Voksent
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Ja, kjeder meg litt, men prøvde egentlig å sette ting litt i perspektiv;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå