Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Syns setet er veldig rett i ryggen og i tillegg syns jeg selene er svært vanskelige å regulere. Anbefaler ikke dette setet!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Har du "riktig" bil da? Er ikke alle seter som er anbefalt til alle biler. Vi er veldig fornøyd med multi-tec setet.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Er ikke fornøyd. Selene knager, og er vanskelige å justere. Liker heller ikke at de ikke kan justeres i sittevinkelen på en enkel måte.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Vi har Ford Mondeo og fikk høre at det skulle gå veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Kan være at setene i bilen din "vipper" for mye for bilstolen. Ellers skal bilstoler være rette i ryggen altså, det har med sikkerheten å gjøre. Vanskelig å regulere selene? Mener du i daglig bruk, eller reguleringen i høyden? Jeg har hatt en del bilstoler opp igjennom årene (5 barn fordelt utover 13 år) og dette er det enkleste jeg har vært borti. Er jo så godt som idiotsikkert å montere og bruke.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Jeg syns ikke setet har fungert noe særlig etter han ble 2 år og han har vokst endel i høyden. Festet på selene kommer så langt ned ift til høyden hans og han skal jo bruke det i mange år til enda. I tillegg syns ejg de er veldig harde å regulere, altså at jeg må ta i ordentlig for å få strammet dem og slakket dem. Er ikke bare jeg som er svak altså, mannen min er helt enig.hehe..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Er ikke noe galt med akuratt det setet da? For på vårt sete er det veldig lett å regulere selene. Trykker inn knappen og drar selene ut nedenfor de der skulderputene. Glir ut lett som bare det. Og stramme er jo bare å dra. Jeg har også en to åring, og hun sitter helt fint i det setet. Hun er 95 cm lang, og har mye å gå på enda. Dere har regulert det bak sant?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Jeg er veldig fornøyd med vårt Britax multi-tech, men så har jeg også en treåring i det. Setet er vel fra 9 kilo, og til så små barn synes jeg også at setet er veldig rett i ryggen. Vårt minste barn hadde acta graco duologic til hun var nesten 18 kg, flotte greier Jeg liker sidestøttene på Multi-techen, jeg liker at den kan justeres i høyda, og tar jeg ikke feil kan du jo faktisk flytte selene oppover også. Sant? Joda, jeg mener jeg har gjort det. Monteringen er grei nok, kan festes bakovervendt i to-punktssele Selene er ikke vanskeligere å regulere enn på HTS og acta graco setene vi har hatt. Hehe... tror jeg prøver å si at jeg er veldig fornøyd med setet, men ville ikke brukt det til små barn - da hadde jeg heller kjøpt et sete som kan vippes litt.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 Vi brukte det setet fra hun var 1 år, ikke noe problem med at ryggen var for bratt til henne. Sovnet hun, så vippet hodet til hodestøtten, det datt liksom ikke frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå