Gå til innhold

Jeg trenger mellom 12-15 timer søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Jeg har tatt utallige blodprøver og hatt mange konsultasjoner hos lege, men det eneste de har funnet ut er at jeg har litt lite jern i kroppen. Hvis jeg ikke får nok søvn blir jeg ustabil i humøret, får stressutslett og blir såpasas trøtt at jeg ikke klarer å tenke på annet enn når jeg får muligheten til og sove. Jeg er så lei av å ha det slik. Jeg sover bort livet mitt!...hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen råd, men jeg er også en som trenger mye søvn! Jeg blir helt zombi om jeg ikke får sove nok, noe jeg veldig sjelden får. Derfor går jeg konstant rundt og er megatrøtt.

Trener du noe?

Skrevet

Huff, jg føler med deg.. Jeg trenger også mye søvn, jeg sliter i tillegg med å være ekstremt B menneske, så selv om jeg tyner meg opp tidlig om morgenen, så våkner jeg til igjen på kvelden.. Min far har også en søvnsyklus utenom det vanlige, tror han forskyver døgnet med noen timer hvert døgn, så noen dager må han sove på dagen.. Slitsomt å ha det slik.. men jeg trøster meg med at jeg i alle fall får sove, tenk på de som sliter med å sove..

Jeg jobber forøvrig på natt, noe som passer meg perfekt:-)

Skrevet

huff...nei det er ikke greit...etter jeg fikk barn har jeg ikke trent så mye. Men jeg trente mye før...men har ikke merket noe forskjell på disse periodene dessverre:( Kostholdet er jeg tidevis svært sund og andre perioder skeiser det ut litt. Heller ikke her merker jeg noen forskjeller:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...