Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Hva skal jeg gjøre?! Har sånn melkespreng. Og babyen min blir mett på 15 min på en pupp. Da sovner hun..og hun sover i laang tid. Jeg må vel pumpe meg, men har hørt at sprengen bare blir værre da?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Nei, det er jo viktig at du får tømt brystene for å forhindre brystbetennelse. Pumpe deg etter at barnet er mett. jeg har i allefall aldri hørt at sprengen blir verre av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå