Gå til innhold

Synes tiden står stille !


Samimagen

Anbefalte innlegg

Huff, ventingen er så kjedelig på slutten... men vet jo att lillegutt må være der inne noen uker til! Er jo også ikke helt klar enda. Er de flere her som har handlet litt??? Meg og min søn var på shoping her om dagen !! 50 % avslag på alt ;) Suuuuper mye fint til de små tassene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er klar for å føde nå men har ikke termin før 15 mars. Syns d er lenge til da magen min er ganske stor. Jeg har ikke handlet masse da j har to fra før så d er ikke mye vi trenger. Men d vi må ha er tvillingvogn for vi har ei jente på 10 mnd fra før. Jeg har handlet litt ullklær i blått siden d blir gutt denne gangen. Også har vi fått låne mye nøytralt og jeg hadde litt selv fra før. Men artig m noe nytt også da! Lykke til videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter vårt første barn nå i mars, så det har blitt en del handing ja :) Fått tak i noe brukt som stellebenk, seng, bæresele og vippestol, men mye er kjøpt nytt. Koste meg også på romjulssalg, masse fine klær til en billig penge!

 

Vi får bare smøre oss med tålmodighet og finne oss i å vente enda litt til..Babyen kommer når den er klar :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har handlet inn det meste av det vi trenger, tror jeg.. Er jo så mye søtt å kjøpe. Vanskelig for å styre oss, spesielt siden dette er førstemann.

Har termin 4 mars, og syns tiden kunne gått myyye raskere enn den gjør! Gleder oss sååå mye til å få treffe lillemann!

 

Lykke til videre de siste ukene jenter! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...