Gå til innhold

Skygge svak test igår...


Lycklig 2 barnsmamma

Anbefalte innlegg

Jag kunde inte hålla mig igår så jag testa mig(jag vet jag är barnsligt upptagen av detta - men kan inte rå för det.. :))

Första titten var att den var neggativ så jag la den ifrån mig, men så såg jag på den idag, vinklar jag den ser jag en svag svag svag...svag skygge streck... Jag gnuggar mig i ögonen, tog fram en annan neggativ test, la båda i en påse tog upp en och en och ser den ena med skygge.. Jag vågar inte hoppas för det känns som om det är jag som halisunerar..eller att det är fel på testen. Men löpet är inte kört. imorgon är det 4 dagar kvar till mens så egentligen första test dagen imorgon.

Men det konstiga är att den som har skyggetesten tog jag efter jobb igår. Hade inte varit på toa sen efter lunch så det var ett par timmar. Men så tänkte jag kanske jag skulle testa på morgonen och gjorde det idag men det är den som är helt neggativ...Blir så förvirrad... någon som har några råd....hahaha Det är lov att le! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår väldigt väl att du är ivrig!!!! :)

 

Själv har jag varit duktig - vänter tills i morgonbitti ;)

 

Holder fingar och tår för dig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var neggativ imorse :((( Nu orkar jag inte mer. Väntar till tisdag eller onsdag :)

 

Lycka till!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...