Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Barnet er nå 1år, i starten holdt vi litt på. Fant på ting sammen med barnet og ja vi hadde sex innimellom. Helt til jeg sa til han at jeg hadde følelser for han og kunne tenke meg at vi prøvde! Da trakk han seg vek og vi så han nesten ikke, han kom nesten aldri på besøk til barnet sitt, han var frekk når vi møttes ute på byn og overså meg helst. Fikk vite av en kompis av han ( hans nermeste kamerat) at han har vert veldi usikker og vet ikke om han skulle gi meg en sjanse eller ikke. Dette var nå nylig like før jul. Vi var sammen hele tiden før jeg ble gravid (6mnd) og var vel bare den offentlige forhold statusen som manglet. Da han trak seg tilbake igjen da jeg ble gravid holdt jeg litt på med en annen, som han vet hvem er. Da han møtte han var han sur og overlegen og skulle ikke snakke eller hilse på han. Nå holler jeg på med en hyggelig mann som er klar for å slå seg til ro, som både vil gå inn som stefar og min kjæreste. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for det er noe i meg som holler meg igjen. Tenk om bf kommer og vil alikevel, jeg har veldi blanna følelser for han og vet ikke hva jeg vil i det hele tatt! Han vet ikke at jeg holler på med en annen mann, men nå er han plutselig veldi hyggelig igjen, smiler og gir meg klem når vi møtes, forteller meg at han gikk tidlig hjem fra byn i helga osv. Noen råd, noen som er vert i lignende situasjon!?? Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 ikke for å være frekk eller noe, men jeg synes bf virker litt usikker og ikke vet hva han vil. Tenk om dere blir sammen da,også blir det sånn? Jeg ville ikke orka det. Det ville jo ikke gangne ungen heller, at han har perioder hvor han er der, og perioder hvor han ikke er der og gjør deg usikker osv. Jeg ville ha snakka med han om det, om hva han synes om det, hva han vil, og hvis han ikke svarer på det så ville jeg hørt hva han mente om en ny fyr osv..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Takk for svar.. Ja jeg synest selv han virker veldi usikker, han nermer seg 30år og burde slå seg til ro snart synest da jeg. Jeg tok opp akkorat det tema om ¨hva hvis jeg fant en ny fyr¨, det var på en felles fest og ikke beste plassen diskutere det på. Enda med at han ble dritt sur og sa sur: (navnet på barnet) er min sønn, og det er kun jeg som er pappaen hans. HI
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Når du har hvore bort i 2 stykker sjønner jeg korfor barnefar er usikker.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #6 Skrevet 31. desember 2010 Det er hans sønn ja, og det vil det jo alltid være. Men hvis han ikke klarer å stille opp 100% selv, og er usikker på om han vil leve sammen med dere, så må han bare til slutt godta at det kommer andre inn i livet til sønnen sin. Sånn er det jo bare. Og hvis han nærmer seg 30 synes jeg at han ikke kan oppføre seg sånn, da må han ta et standpunkt og virkelig bestemme seg. Var sånn med bf her også når jeg først fikk meg ny kjæreste, men han var 18 år da, og da godtok jeg at han ikke skjønte alt med en gang. (han var en ganske ung 18 åring som virkelig ikke klarte å stå på egne ben og ta egne avgjørelser som han holdt fast ved) Så ta det valget som gjør det best for deg og sønnen din. dere begge fortjener å ha et normalt og stabilt liv. Med noen du vet du kan forholde deg til uansett..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 18.03 Hvis jeg har vert borti 2 stk? Dette var etter jeg ble gravid og visste jeg var gravid. Så det er ikke noe være usikker på. HI
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 Syns han fyren her høres ut som han har en personlighets forstyrrelse slik han holder på, Adhd eller bipolar. Er ikke normalt at en sunn og frisk voksen mann holder på slik når han har ett barn. Enten går han for godt med ei go grunn, eller så blir han og er stabil. Mange kvinner har vi tendens til å trekkes mot"drittsekker" som bier mot honning. Det er viktig nå for deg og barnet ditt at du ikke tenker så mye med skrittet ditt å bruker hodet istedenfor. Barnet vil takke deg for alltid. Han fyren der kommer aldri til å sette pris på noe du ofrer for hans del. Kjærlighet er ikke bare sex og lidenskap. Kjærlighet er trygghet. Spør ett barn.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #9 Skrevet 31. desember 2010 Du skal da ikke sette livet ditt på vent fordi han kanskje vil...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2010 #10 Skrevet 31. desember 2010 Går ikke forholdet vel fort når den nye hyggelige mannen allerede vil inn som stefar? Dersom du ikke vet hva du vil, kan det være smart å avklare det før du går inn i et nytt forhold og blander sønnen din inn i det hele. Det betyr ikke at du skal gi slipp på en nye hyggelige mannen, men at du kanskje ikke bør gå hodestups inn i det nye forholdet. Du ga forresten barnefaren en sjanse, men han trakk seg unna. Han virker ikke så interessert, utfra det du skriver. Hadde han vært voksen kunne du sikkert ha snakket med ham om utsikter for framtida, så hadde du fått det avklart en gang for alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå