Gå til innhold

Noen som har testet seg for genetisk arvelig kreft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått innkalling til samtale i Bergen. Må man inn uansett? Eller er det kun om prøven er positiv?

Er forberedt på at jeg har genet. Hadde vel ikke bedt meg komme inn ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt soeskenbarn ble testet for en annen sykdom og hun ble kalt inn uansett saa vil nok tro at det ikke er slik at man kun blir kalt inn hvis man har det.

Men dette var en annen genetisk arvelig sykdom da saa jeg kan ikke love deg noe her.

Skrevet

ja, mannen har sjekket seg, og vi måtte inn til samtale begge to,for hvis han hadde det, så kunne vår datter også ha det.

men han testet negativt,så ble bare med den ene gangen.vi er helt ute av systemet.

han måtte inn 2 ganger, en gang for å ta prøva og en gang for å få svaret.de ga aldri svar pr post eller tlf.

Skrevet

Takk for svar. Da er det jo fortsatt håp for at jeg ikke har det...

Skrevet

Har også vært igjennom dette - riktignok ble jeg selv ikke testet, men de testet lagrede blodprøver fra min mor (som har vært død en stund) for å se om HUN hadde genfeil - og deretter skulle de evt. teste meg. Hennes prøver viste seg å ikke ha noen uregelmessigheter, så derfor er jeg ikke testet.

Men i mitt tilfelle da de også at at de ville kalle meg inn til time uansett hva de fant eller ikke fant. Legen spesfiserte faktisk at dette var måten de alltid gjorde det på.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...