Gå til innhold

Mødre som jobber offshore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke fatte hva de tenker på. Penger betyr tydeligvis alt. Gå glipp av 17 mai,bursdager ol da de er ute på jobb. Gud så trist å være borte så lenge fra barna sine. og stakkars barn ikke får stabilt hjem og sikkert gruer seg til mor skal ut igjen.Griske og prøver konstant å forklare seg at dette er verdens beste jobb...syns det er dårlig betalt med tanke på hvor mye de ofrer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fedrene da? De setter jo også penger foran barna sine, og går glipp av 17.mai og bursdager. Ustabilt hjem skaper de også, og barna gruer seg til far skal ut.

Men det er kanskje ikke så farlig det, da? For far er ikke viktig, og er helt ute av stand til å ta seg av barna sine? Og alle barn driter i hvor pappaen deres er og hva han gjør?

Skrevet

Helt klart er fedrene viktig også! men skrev no om mødrene da det er de som er inne på dette forumet da vettu!! og det er mødrene som prøver å bortforklare det hele tiden hvor bra det er med fri hjemme ol men da gidder de no ikke ha barna sine heller da er de gjerne fulle dage i barnehage ol .Disse mødrene er late og griske!!Har møtt en del av de i min jobb for å si det slik.

Skrevet

Ok.

Men hva har du med det å gjøre og hvorfor skal man stå til rette for deg?

Pass dine egne saker, ta et skrivekurs og hold kontroll på sinnet ditt så skal du se at livet straks får en lysere side.

Godt nyttår :D

Skrevet

Dette med mødre kontra fedre som reiser bort for å jobbe.

Jeg er en sånn mor som et par ganger i året må reise bort 4-5 uker i slengen mens ungene er sammen med pappaen (Vi bor i Tyrkia siden mannen min er tyrker, også tar jeg skole over nett som krever samling og praksis, da må jeg til Norge)

Gudene skal vite at jeg får pepper for dette, mens dersom det hadde vært omvendt så er det helt greit at pappaer er borte lenge av gangen. Ungene våres er like knyttet til pappaen sin som til meg, og jeg ser derfor ikke forskjellen på om mor kontra far er borte.

Ang at du synes disse mødrene er matrialistiske, vel, disse mødrene har jo gjerne helt fri flere uker av gangen også da, så da er de nok ekstra mye sammen med ungene sine da. Enig med di over her; pass dine egne saker.

Skrevet

Ohlala ømt pungt. kos deg offshore og godt nyttår !!

Lurt å melde pass dine egne saker på et åpent forum som er til for å diskutere ha ha ha ha:)

Skrevet

Sikker på at de sitter å gråter for at de savner barna sine når de er ute og når de er hjemme gruer de seg til de skal bort igjen. men likevel må de bare gjøre det...All about money!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...