Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Synes jeg så ofte ser lottovinnere i 60- 70-årene og oppover. Vi under 40 har jo ofte litt mer behov for en gevinst i lottoklassen. Det skulle vært et eget alternativ som var aldersbegrenset. Pensjonister skal jo alltid bare spare og fortsette som før. Kanskje ta seg en tur til Gran Canaria, men that's it... Godt nyttår og lykke til neste år!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Det synes jeg faktisk hadde vært en meget god ide for Norsk tipping. En egen lotto sak for folk under 50
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 pensjonister gir ofte pengene til sine barn og barnebarn som trenger pengene :)de på 40 tar vel pengene til seg selv. og deler kanskje ut bare noen tusen
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Det vil jo ikke bli noe lettere å vinne selvom de over 50år ikke får lov å spille, sannsynligheten for å vinne vil bli den samme uansett så lenge prinsippet bak tippingen er det samme. Premiene vil også bli mye mindre fordi det er veldig få under 50år som tipper jevnlig. Det er jo også grunnen til at det er mange flere pensjonister som vinner enn folk på 30år også.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Ja, jeg ser den. Men da vet jeg i det minste at innsatsen min går til et ektepar på 75 som allerede har alt de trenger. Det hadde føltes jo alltid så mye bedre å lese om lottovinnere i 20-årene enn pensjonister som vinner titalls millioner og som skal fortsette å spare. Hva med ekteparet fra Lillestrøm som vant rundt 45 mill? De skulle gi en hel masse til veldedighet. Jeg er da ikke interressert i å sponse Pinsemenigheten o.l. Ja takk til et spill for de yngre.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 fornøyd med sånn det er nå jeg. hadde det væørt lotteri for folk under 50 hadde gevinstene blitt myyyyyyye lavere fordi mange ferre hadde spilt. hvorfor tror du flest over 70 vinner? fordi de fleste som spiller, som igjen fører til at pottene blir store siden de er så mange som spiller, er spillere over 70 år... og hva folk bruker pengene sine på spiller vel ingen rolle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå