Gå til innhold

Jeg er så sliten og trett at....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våkner ikke nor barnet gråter, og hvis jeg skal våkne så illskriker h*n! Til vanlig pleier jeg våkne med en gang, men ikke den siste uka! Jeg får så vondt av det, hva er det som går av meg?? :(

Jeg er alenemor, og er alene med barnet hele dagene med mindre jeg er så heldig å får barnevakt men da ender det somregel med at jeg er med venninner pga det er noe som skjer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det også på samme måte, ofte må barnet hylskrike før jeg hører det. Heldigvis skjer det ikke så ofte nå, vet at jeg må passe på å få nok søvn.

Jeg legger meg noen timer etter barnet og står opp med det så klart. Så til første blunden sover jeg også. Slik holder vi på, jeg sover mens babyen sover:) Og om jeg får barnepasser (veldig, veldig sjeldent) så sover jeg også. Særlig viktig nå i mørketiden.

Skrevet

Legg barnet i sengen sammen dere, så kanskje barnet ikke gråter på natten :)

Det er lov å være sliten.

Skrevet

Tror jeg trenger en ordentlig natt å sove ut på, kansje mer også! Tror juletiden og stresset som følger med har gjort meg helt kake!!

Hi

Skrevet

"...men da ender det somregel med at jeg er med venninner pga det er noe som skjer."

Siden du ikke prioriterer å hvile når du kan så er det da rett og slett din egen feil at du er sliten.

Skrevet

Det er jo viktig å prioritere å holde kontakt med venner også da. Men kansje kutte ned litt å prioritere sove ut litt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...