moota m storebror&lillebror Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg liker det ikke, men det hender hvis jeg må. Helst prøver jeg å få noen til å kjøre meg.
lille sprelle Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 ehh - det spørs jo hvordan syk jeg er da.... MEN jeg tar en vurdering før jeg setter meg bak rattet.
Mom2Two Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Haha, det kommer da helt an på hvor syk jeg er da. Hvis jeg føler jeg er i en tilstand der det går utover kjøringen kjører jeg ikke. F. eks har jeg noen ganger pga heftige allergiske reaksjoner måttet ta en stor dose antihistaminer, og da blir jeg veldig sløv, og vil ikke kjøre bil. Men jeg kjører jo bil om jeg er forkjølet eller annet. Hvorfor skulle man ikke det?
Musemor med tre søte små Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Kommer an på hvordan jeg er syk. Har jeg for eksempel migrene gjør jeg det ikke
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2010 Bare lurte. Jeg lå hele julen, og lurte på hvordan jeg skulle få barna i bhg på mandag, slik at jeg kunne få slappe av litt. Bf sa at det var bare til å kjøre dem det. Jeg var svimmel og følte meg ikke trygg på å kjøre bil. Men han forstår det vel ikke hvis han ikke har opplevd å være så syk selv.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Hadde ikkje gjort det i går eller i forgårs, då eg stifta bekjentskap med migrene av nye høgder. Er eg skikkeleg sjuk med feber og/eller smerter kjører eg ikkje. Det blir jo ei vurderingssak; påvirkar sjukdommen f.eks. reaksjonsevnen din nevneverdig?
Gjest Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Kjører helst ikke når jeg er _syk_, Men det kommer jo an på hvordan og hvor syk jeg er. Skulle gjerne sett jeg ikke hadde kjørt bil med migrene, men har gjort det mange ganger, for å komme meg hjem fra jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå