Gå til innhold

Hva er dine beste røyke-slutt-tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slutter å røyke i dag. Dritt lei røyken, den har gjort nytta si og er på tide den pensjoneres. Føler ikke det gir meg noen ting og stå ute og hutre. MEN når jeg tenker på hvor mye penger jeg sparer, hvor mye bedre hud jeg får eller generelt hvor mye bedre helsen blir, så er jeg nesten på vei ut for å røyke.

Vanen er virkelig inne i min hverdag, jeg gjør det uten å tenke over det lissom. Har ikke røyka siden klokka 8 i går, men gruer meg til røyke-presset på jobb etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det finnes mange gode grunner til å slutte. Jeg for min del prøvde mange ganger, men syns det var vanskelig helt til jeg prøvde zyban. Det anbefaler jeg på det sterkeste, ikke blir du røyksyk og du "glemmer" faktisk at du har vært en røyker.

Jeg har nå vært røykfri i 1 år og 7 mnd takket være zyban:))))))

Masse lykke til:)

Skrevet

Gratulerer til dere begge! Det er steintøft å slutte og røyke, men det er det beste du kan gjøre for kroppen din! Den beste gaven du kan gi deg selv ;-) Ta deg en tur på sykehuset og besøk noen KOLS-pasienter, det kan kanskje gi litt motivasjon ;-)

Men, avhengighet er en slu ting, og ingen ytre påvirkninger i verden kan få deg til å slutte om du ikke ønsker det selv. Hjernen finner alltid en unnskyldning, uansett argument. Så ta deg en runde med deg selv, og bli enig om at dette er noe DU gjør fordi DU vil det og fordi DU får det bedre etterpå.

Hilsen eksrøyker i snart ett år :-)

Skrevet

Etter at jeg først ble gravid, og så ble mamma er jeg ikke-røyker. Det gikk helt av seg selv, for hvem røyker vel når man har barn eller venter barn? Ikke vil jeg være en slik person iallefall!

Skrevet

HAHA, måtte selvfølgelig komme en skikkelig sten-kaster. Men ja kjenner litt på det også at jeg har en sønn. Slutta å røyke når jeg ble gravid, men begynte igjen etterpå, så det også er litt motiverende. Begynner min 1.pp i morra. og så fort jeg blir gravid går det jo av seg selv, men kommer jo ann på hvor lang tid det tar. Men skal virkelig ikke begynne igjen etterpå denne gangen.

HI

Skrevet

Mitt beste røyke-slutt-tips er en Positiv graviditetstest:)

Skrevet

Jeg haddeprøvd å slutte flere ganger opp gjennom årene , men begynte alltid på igjen innen kort tid.

Men skulle aldri røyke når jeg fikk barn.

Jeg og mannen hadde satt dato for når vi skulle prøve å bli gravide.

Jeg forberedte meg godt med boken endelig ikkerøyker i mnd før jeg skulle slutte og da dagen var der sluttet jeg på dagen.

Ble prøvere dagen etter.

Var da røykfri i 6 mnd før jeg ble gravid.

Har ikke røyket på 6,5 år. Veldig godt:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...