Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 den kommer når det passer som dårligst! Nyttårsaften i morgen, og jeg har vært så dårlig at jeg ikke har fått handla en damn shit! Så i dag tror jeg at jeg må kalle inn noen tjenester og få noen til å handle for meg. Ungene må jo nesten få stjerneskudd iallfall. Mat kan jo og være kjekt å ha Lurer på om vi tar en litt alternativ nyttårsmiddag i år, så får pinnekjøttet og kalkunen vente til neste år Godt nyttår, alle dere som også har fått febren og hodepinen på besøk i disse dager
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Godt nytt år til deg og dine og. Jeg har vært dårlig en uke nå, mannen ligger i dag. Ja du hellige infulensa:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Ja det passer sjelden godt å bli syk =/ Jeg har vært småsyk siden sist mandag og sengeliggende siden torsdag. Har vært på legevakten og hos legen. Det var virusinfeksjon, som slo meg helt ut, jeg trodde også jeg hadde influensa. Nå har det gått over i ørebetennelse, og jeg har gitt opp å telle timer til neste omgang med paracet/ibux. Fyttigrisen så vondt det er!!!! Blir nok ikke så spennede nyttårsfeiring her heller, men får gjøre det beste utav det. Godt nyttår og god bedring =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå