Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Vi skal være hjemme i morgen og kose oss med deilig mat og slappe av . Vi skal spise roastbeff med deilig tilbehør.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 vi og ungene skal også være hjemme..bare vi....og det er litt deilig... for vi har vært så mange mennesker hele julen. da skal vi finne roen og gå inn i det nye året sammen. Med deilig kalkun med tilbehør. Og gode desserter og kaker... blir bra
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Vi skal slappe av hjemme bare meg og samboer og våre 2 små barn:) Vi vil være alene på nyttår, blir bare stress hvis ikke når man har så små barn. Mannen skal lage kalkun og vi skal se film å kose oss:) Til dessert blir det is m/nonstop noe ungene kommer til å like:) Vi skal foresten ha en middagsgjest da, broren til samboer.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Skal også være hjemme og kose oss. Skal ha biff med tilbehør:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå