Gå til innhold

Hva skal dere i morgen da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal være hjemme i morgen og kose oss med deilig mat og slappe av .

Vi skal spise roastbeff med deilig tilbehør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi og ungene skal også være hjemme..bare vi....og det er litt deilig... for vi har vært så mange mennesker hele julen. da skal vi finne roen og gå inn i det nye året sammen. Med deilig kalkun med tilbehør. Og gode desserter og kaker... blir bra

Skrevet

Vi skal slappe av hjemme bare meg og samboer og våre 2 små barn:)

Vi vil være alene på nyttår, blir bare stress hvis ikke når man har så små barn.

Mannen skal lage kalkun og vi skal se film å kose oss:)

Til dessert blir det is m/nonstop noe ungene kommer til å like:)

Vi skal foresten ha en middagsgjest da, broren til samboer.

Skrevet

Skal også være hjemme og kose oss. Skal ha biff med tilbehør:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...