Gå til innhold

Ang slippe å betale skatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden dette er anonymt og man kan være ærlige uten å bli flau.

Jeg vet at noen bare formulerer seg litt feil, men har stadig sett at noen skriver at det er så deilig å slippe å betale skatt på feriepengene, eller at man slipper unna med bare halv skatt i desember.

Så jeg lurer på. Visste du at det er laget til slik at man betaler ekstra mye skatt i 10,5 måned nettopp for at man skal slippe skatt på feriepengene og få halv skatt i desember (evt november)? At dette er noe som er blitt bestemt for å sørge for at også de med dårlig økonomisk sans, og ellers lite penger skal ha litt ekstra disse to gangene i året hvor man gjerne har ekstra behov for det? For om ikke dette var pålagt, hadde alle fått utbetalt mer hver eneste måned, men da ikke halv skatt, og man måtte skatte på feriepengene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe........er så glad du skrev dette! Har tenkt å skrive det samme flere ganger selv, men har latt være........

Godt nyttår :)

Skrevet

Det der har undret meg like mye som at folk gleder seg til å få lønningen sin osv... Det er jo greit at staten har sørget for at de som er litt dårlige på slikt får litt hjelp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...