Gå til innhold

Føler meg ganske "alene" om ikke å ville vite kjønnet til babyen....


Sanna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi vil ikke vite kjønnet til babyen vår. Synes det er sååå spennende å ikke vite det. Og egentlig ganske morsomt med alle som gjetter og mener de "ser" hvilket kjønn det er. Sist graviditet visste vi det heller ikke og det var en flott overraskelse på sykehuset når jenta vår kom ut!!

'Alle' (inkludert oss selv) trodde det ble en gutt. Men neida; det ble Sanna, det: Samme nydeliget navnet som deg!! ( tips til jentenavn som passer med navnet ditt?)

 

Du er altså ikke alene;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med dere! :)

 

Visste ikke kjønnet når jeg fikk sønnen min før snart 2 år siden og vill ikke vite kjønnet nå,vill ha spenningen!

 

Å Sist gang fikk jeg både handlet inn alt og malt barnerom selv om vi ikke visste kjønnet...

og butikkerne finnes ju kvar etter man fått babyen også så da er det bare å handle alt det rosa/blåe tøyet man vill :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste det med min sønn, klarte ikke å holde meg. Og så var det jo veldig greit med tanke på alt som skal handles. Mye er enten i rosa eller blått. Denne gang så har vi jo alt utstyr. Og kan ha nøytrale klær i starten av. Så vet det ikke enda. Min kjære vil vite det, så om de kan se det på neste UL så skal ha få vite det.

Og så se om jeg sprekker og tvinger han til å fortelle det til meg.. hehe ;) Kommer jo noen hormoner inn i bilde...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville ikke vite det med nr.1 men det ble faktisk ganske slitsomt etterhvert med alle som ikke skjønte hvorfor vi ikke ville vite det og det hadde ikke de klart osv, så nå ville vi vite det men jordmora fant ikke ut hva det var.

I tillegg husker jeg hvor dårlig form jeg var etter fødselen så føler ikke for å gå så mye i butikker etter fødselen. Da vi har en jente fra før og har en del rosa klær så passer ikke det så bra hvis det blir gutt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi viste ikkje kjønn med nr 1. det vart ein nydelig gutt som snart er 2 1/2 :) No venter vi nr 2 med termin 30 mai.. Og veit ikkje kjønn no heller.. Er ganske mange som ikkje skjønner kordan vi klarer å ikkje vite, alt er jo så mykje lettere når man veit kjønnet liksom.. Men det syns ikkje vi, er godt med ein overraskelse oppi alle smertene :) Og så hender jo det gang på gang at de tar feil på UL. Så er like godt å ikkje vite, enn å ha kjøpt inn alt i feil farge.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi velger også å leve i spenningen fram til mai:-) innbiller meg at det blir en "ekstra" opplevelse ved fødselen at vi får vite kjønnet når vi ser bebisen. Med nr.1 visste vi det, så nå prøver vi motsatt variant. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, da er jeg ikke alene;) hehe, godt å se at det er flere som har "skjønt det"!! Vi har en ekstra spenning under fødselen som de som vet kjønn, ikke har. Har vært "gulrota" for meg de to gangene jeg har født tidligere.....

 

Joyride, jeg heter ikke Sanna på rett, men syns det er nyyyydelig!! Navn som passer til?? Hmmmm....Første jeg tenkte var Emilia:)

 

God helg, maidamer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vi ville vite det, men fikk ikke til å se det. Så her er spenningen utrolig :) Har en gutt fra før og da visste vi. Nå må vi ha begge navnene "klare" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...