Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Det virker som om alle går til fotograf og tar dyre babybilder. Mine venner og familie "maser" om at jeg burde gjøre det, så jeg ikke angrer siden. Og at det er nå som er den beste tiden. Men det er jo så dyrt, blir fort noen tusen. Og jeg som er alene føler ikke at jeg kan ta meg råd til det. Tenker på alt det hun trenger og at det er viktigere å spare penger for babyen min. Eller er jeg for streng med økonomien nå? Har jo masse andre fine bilder, bare ikke de proffe bildene da.....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Har ikke gjort det, synes det er for dyrt når vi selv har kamera og kan ta bilder. Kan jo lage litt til selv og ta bilder og forandre på farge på bildene osv når man fremkaller.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Nope. Vi gjør ikke det. Tar mange flotte bilder selv. Ungene her har kun tatt ettårsbilder hos fotograf.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 HI her Takk, godt å høre. Nesten så en får dårlig sammvittighet for å ikke gjøre det, men får vel like dårlig om en gjør det også. Men har dere noen tips til hvordan jeg kan ta bra bilder? Tenker bakgrunn, lyssetting osv. Har et bra kamera, men kanskje endre litt på bakgrunnen? Laken eller noe?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Vi er to, og det hadde ikke.veltet økonomien om vi tok barna til fotogtaf. Men vi har alikevel ikke gjort det. Datteren var på tre har en bildemappe på rundt 10000 bilder, så barndommen er godt dokumentert:) Har tatt "studiobilder" av henne uten klær med hvit bakgrunn, kostet oss minimalt og bildene ble tatt på hennes premisser en dag det passet henne og oss.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Nei det har vi ikke gjort. Ser ikke helt vitsen. Har veninner som er enslige mødre, som klager over økonomien også drar de og tar bilder av barnet hos fotograf for mange tusen kroner. Synst det er tullete.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Syns ikke det er avgjørende for om man er god forelder, om babymagen eller babyen tas med til profesjonell fotograf. Det kan heller være sunt med litt gjerrighet i enkelte tilfeller. Og som noen nevner, babyen liker trolig ikke å bli tatt med til fotografen. Ihvertfall er det stor sjanse for å ha en dårlig dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå