Gå til innhold

shitt!!hadde sex igår og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var 10-uker siden jeg har hatt sex frem til igår...

det var såpass godt med forspillet og kosen at jg glemte "nisselue"(beskyttelse).... har ikke fått begynt på p-piller.fordi har fått sånne ceracetta elr no. og hører om så mange som blir gravide av de..

hatte mensen for halv annen uke siden, og sitter nå og lurer på om det da er mulig å bli gravid så fort..

fødte for ti uker siden,derfor ikk hatt sex før nå;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er vel sånn omtrent rundt eggløsningen hvis du hadde mens for halvannen uke siden, så jeg tror jeg ville tatt en angrepille hvis jeg var deg. Vet ikke hvordan det er med angrepiller og amming (hvis du gjør det da) men det får du spørre om på apoteket.

Og så ville jeg begynt på pillen! Det finnes ikke et prevensjonsmiddel som er hundre prosent effektivt, men uten noe som helst ber du jo om det...

Skrevet

oki så jeg er fruktbar etterførste mens,er nok bare jeg som fornekterfor meg selv at det faktisk er mulig og bli gravid så fort etter en fødsel..

ammer ja, men angre-pille er vel da den eneste løsningen..hmmm.

er detmulig ogvære så uforsiktig da gitt!

har noen av dere blitt gravide så fort???

Skrevet

Du er jo rundt eggløsningstid nå da. Har du allerede hatt eggløsning hjelper ikke angrepillen.

Men så kort tid etter fødselen, så er det ofte ikke særlig regelmessig hverken eggløsning eller menstruasjon.

Men er jo mange som får tett da, som blir gravide rett etter fødsel, før mens engang er kommet, så går ann.

Skjønner ikke helt logikken din her. Vil ikke gå på cerasett fordi du har hørt det er mange som blir gravid på den, men å ha sex uten beskyttelse det er ok?

Skrevet

nei verasett har både min tante og min mammablitt gravide på,ogde fulgte den punktlig.. Men igår kom alt helt ut av det blå. jeg og min samboer har aldri brukt beskyttelse,så da faller jo det selvfølgelig ikkemeg inn å ta det på under akten..

For har hatt så vondt så vi har egentlig bare tatt den inn og ut t jukk før jeg har måtte vri meg av smerte,men igår var det ikke noe vondt og tenkte derfor ikke helt klart.

Skrevet

haha ta en angrepille....

og begyn med prevensjon. cerazette er bedre enn ikke noe..

Skrevet

Tenkte ikke helt klart?. Må jo stå for det man gjør uannsett. Om man ikke ønsker å bli gravid så er saken grei.. man beskytter seg og er bevisst på det!.

Skrevet

Etter en fødsel er jo risikoen for å bli gravid igjen større enn ellers... Så her har du tatt et dårlig valg, hvis du ikke vil bli gravid igjen enda

Skrevet

Dårlig valg er mildt sagt. Dessuten så finnes det andre type prevansjoner der ute... hørt om kondom?

Skrevet

Vel jeg har to venninner med 11 måneders aldersforskjell, så det er fint mulig å bli gravid så fort.

Skrevet

Gjort er gjort. Ta en angrepille hvis du ikke vil bli gravid igjen. Jeg kjenner to stykker som har blitt gravide relativt kjapt etter fødselen (3 og 4 mnd), og jeg vet også om to søsken som er født samme år, så JA du kan fint bli gravid.

Skrevet

Ikke sikkert det var mens heller kan ha vært renselsen.

Skrevet

Herregud, du har to valg: Ta en angrepille, eller la vær og håp på det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...