ToillSjur Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Hun er 3,5 år og i sommer sluttet hun med bleie. Men vi har hatt på henne bleie om natta for hun tisset ganske mye da. Bleiene har hele tiden vært fulle når hun har stått opp om mårran... Igår kveld når jeg skulle legge henne,sa hun at hun ikke ville ha på bleie. så da tok vi sjangsen.. og hun har ikke tisset på seg i natt.. Jippii !!! Hun gikk på do i 3 tiden hørte jeg.,og gikk pent og la seg igjen. Blir litt stolt jeg !! hehe..
Eeniemeenie Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Så bra Datteren min er to år og har i det siste insistert på å "Sitte do" som hun sier, også trekker hun i bleia. Artig når de mestrer nye ting.
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Så flink hun er Skjønner godt at du blir ille stolt da
....mammatilto... :))) Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 åååå så flink jente ) Må gi henne en kjempebelønning nå da;)
ToillSjur Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2010 Jaa-a, flinke jenta !! Morro når de blir større og klarer mer og mer selv blir en premie på henne ja
Gjest To små gull♥ Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Så flink! Min gutt sluttet også med bleie for en god uke siden. Han er blitt sååå flink, ingen uhell på 4 dager, har ingen bleie på når vi er ute å leker eller på shopping ol, sier ifra og klarer også å holde seg litt. Jeg er også kjempestolt for han er bare 2,5 år.
ToillSjur Skrevet 31. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2010 Så flinke barn vi har :) ikke rart man sprekker av stolthet Godt nytt år alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå