Gå til innhold

Er det eg som er pysete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har egentlig avtalt å reise til et vennepar i Kristiansund på nyttårsafta. Vi bur i Trondheim. Siden vi har hund og dei ikkje er særlig glad i hund så hadde vi tenkt å reise ned nyttårsafta på formiddag og tilbake på 1. nyttårsdag på ettermiddagen, slik at dei slepp å ha hunden i huset meir enn nødvendig.

Men problemet no er jo at været har slått om heilt. Det er blitt mildt, og det er meldt både vind, snø og regn. Vi har en Peugeot, ikkje særlig god vinterbil akkurat. Eg må køyre heile veien, siden min samboer ikkje har sertifikat. Har vel meir eller mindre sagt at vi dropper turen, men har på et vis litt dårlig samvittighet. Er jo ikkje ofte vi er i Kristiansund.

Dere som kjenner veien mellom Kristiansund og Trondheim, hadde dere kjørt nedover for et døgn i dette været som er meldt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke veien på den strekningen du nevner, men vi kjører mye og tar alltid værforbehold. Vi har avlyst planer flere ganger pga vær, uten at det har blitt sure miner fra noen.

Om du kjenner etter så vet du hva du mest har lyst til å gjøre, jeg synes ikke dere skal presse å kjøre på dårlige veier og i dårlig vær bare i frykt for hva venneparet deres blir å mene om en avlysning. :-)

Vær hjemme med god samvittighet, om det er det du har lyst til. :-)

Skrevet

Kan dokk itj ta Hurtigbåten? ;) Hvis du e skeptisk te å kjør.. Æ syns itj veien e SÅ ille, men æ hadd heiller tadd båten, einn å kjørt heile vein alein.

Skrevet

Visst dere holdt dere hjemme, så tenker jeg dere er glad nå!! Drittvær ute!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...