Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Er så i tvil om navn om dagen kan noen rangere følgende navn? Anna Sofia Maren Julia Elias Håkon Tor George Evnt komme med flere forslag?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 God morgen:) Jeg synes jentenavnene dine er kjempefine alle sammen, så kan ikke rangere dem. Av guttenavnene dine liker jeg best Håkon, Tor, Elias, George. Ikke helt min smak noen av dem, men husk smaken er jo som kjent delt;)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #3 Skrevet 30. desember 2010 Flere? Enig i at ikke guttenavnene er de beste, men har ikke noen bedre forslag egentlig.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Jentenavnene vil jeg rangere sånn som du har satt dem opp. Fine navn alle sammen, Julia er litt "oppbrukt" synest jeg, men er fortsatt fint. Guttenavn: Tor, Håkon og laaaaangt etter kommer Elias og enda lenger etter kommer George -eller det ville jeg egentlig ikke satt opp på listen for å være helt ærlig.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #5 Skrevet 30. desember 2010 Georg er vel det nevnet jeg likte godt av disse:-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 Fine jentenavn:) Hvis jeg har jente i magen blir det Sofie:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Hvis du fjerner E'en er Georg nydelig, men George er jo helt tragisk.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 Helt tragisk, faktisk, hehe. Er det ikke bare sånn det skrives da? Også uttales det Georg? Har en bestefar som heter det og vi uttaler Georg men skriver George
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #9 Skrevet 30. desember 2010 Ikke helt fan av guttenavnene dine, men jentenavnene er kjempefine alle sammen. Georg går an, men ikke skriv det med e på slutten. Forslag til fine guttenavn: Viljar Martin Aksel Andreas Erlend
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #10 Skrevet 30. desember 2010 Sofia Julia Maren Anna Elias Håkon Tor George
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå