Gå til innhold

Jeg eller kusina mi som er bitch her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så irritert på kusina mi at jeg får fnatt!!

Hun har nå fått seg samboer, og de har vært sammen i 6mnd.

Jeg med min familie og hun med sin familie reiser å feirer jul sammen hos en slektning. Dette har vi gjort i alle år. Hennes nåværende samboer kommer da fra dette stedet hvor vi ferierer. Så han har jo sin familie her også.

Jeg å kusinen min er ellers veldig nære. Men vi bor 60mil unna hverandre, så vi møtes så å si kun i jula og i tre uker på sommeren..

Dette gleder vi oss begge til. Siden vi alltid har hatt det så fint sammen.

Jeg viste jo at hun kom til å tilbinge litt tid med kjæresten sin da vi er her- for å bli bedre kjent med hans familie ol..

Jeg sa til henne på forrhånd at jeg håpet hun hadde tid til å være bare meg å henne også, selv om samboeren hennes ferierte på samme plass som oss.. Og jada, det skulle hun ja. For de er jo trossalt samboere ellers i året, og meg ser hun kun to ganger i året..

Jeg skjønner godt at de er nyforelska og alt det dær, men jeg er super SKUFFET!! Grunnen til det er han er her HELE tiden!!

Og er ikke han her, så er hun på besøk hos han.. Jeg kjenner han knapt, så jeg klarer jo ikke å være 100% meg selv når jeg er med de to.. Ikke nok med det, men de sitter bare å klisser, tar på hverandre, kysser og snakker kliss.. Føler jo ikke at jeg får kontakt med henne i det heletatt.

Jeg har prøvd å sagt det til henne. Men hun ble bare sur.

Det er så utrolig mye forskjellig som jeg blir så lei meg for. Jeg skjønner jo at jeg kommer i andre rekke nå som hun har fått seg kjæreste. Men vi skal kun være her på ferie til førstkommende lørdag, og vi har kun vært sammen EN kveld.. Eller.. Noen timer da, før kjæresten dukket opp.

Idag skulle vi passe barna i huset da det var foreldrenes tur til å dra ut en tur. Da tenkte jeg at vi kunne ha en "jentekveld"... Men da skulle han vist også være med på det.. Han er jo så sjalu også, så jeg føler jeg må passe på alt jeg sier sånn at han ikke skal reagere..

Huff, hele denne smørja høres ut som et fjortiss opplegg, noe det forsåvidt er også:P hehe...

Men vi er faktisk 23 og 21år gamle.. Jeg er eldst..

Jeg har også en samboer, men vi ferierer på hver vår plass nå som vi ikke har noen unger og det er jul..

Kan også nevne at jeg har med samboeren min hit om sommerene, men at jeg passer på å ha alenetid med kusina mi alikevell:)

Dette ble et laangt å rotete innlegg.. Beklager:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dere er bitcher:)

Men som du skriver...hun er FORELSKA!!!!!!! Da kommer han foran deg,sånn er det bare. Du får da bare akseptere dere dette og vise at du er den eldste her,svelge noen kameler og regne med at til sommeren igjen er ting tilbake til normalen. Syntes ikke dette høres unormalt ut i det hele tatt jeg:):)

Ja det er fjortiss opplegg,men det følger med.

Hold ut,det går seg til:)

Skrevet

Jeg syns det er dårlig gjort av kusina di. Hun er et voksent menneske, og bør klare å styre seg litt! Om de er sammen restan av året, så syns jeg hun skal kunne klare å være med deg i en uke.

Jeg hadde blitt like skuffet som deg!

Skrevet

Hun er forelsket:) la hun være det, denne julen neste jul er alt tilbake som vanlig. Ingen av dere er Bitch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...