Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #1 Skrevet 30. desember 2010 Jeg lekker fostervann, og har gjort dette i noen dager nå. Men det er bare små små drypp. Har vært på sykehuset, de fant ingenting sa de, og sa at det mest sannsynlig var tynt utflod. Jeg merker at det er vann og ikke utflod, siden det drypper i små splash som kommer opp i trusa. Også lukter det lissom sånn søtlig av det. Ikke som utflod eller urin. Det er 4 uker til termin fortsatt. Er det noen som har erfart dette. Kan jeg gå helt fram til termin uten at dette er en fare. Jeg har ingen rier. Er det noen av dere som har erfart at fostervannet drypper i flere dager eller uker før termin?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Ta på deg bind og ring sykehuset en gang til! Du skal KREVE at de undersøker om det er fostervann! Jeg synes det er uhørt at de bare antar at det er tynn utflod og ikke tar noen nærmere test. Vet du om hodet er festet? For om det er det så vil jo ikke vannet komme som et splash heller akkurat. Uansett, antar du er førstegangs? Det er jeg og... og om du er bekymret så er det bedre at de undersøker en gang for mye enn en gang for lite Det beste for både deg og lillegullet er at du er sikker og trygg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå