Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Eller hva det nå heter, jeg får dobbel av den hvertfall.. Skal ikke den komme i slutten av mnd? Jeg er litt hysterisk forvirra her, pleier alltid få den siste eller første dag i mnd ca? Sjekka nav sine sider og ser noe andre datoer, og jeg har ikke fått penger av nav?? Forvirra som fy jeg, å jeg MÅ ha penger nå
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Barnetrygden ble utbetalt den 17 desember, så den har du allerede fått. Den blir alltid utbetalt før, i desember mnd.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 hmm, jaja da sitter jeg fint i klemma
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 desembe - barnetrygden kommer i midten av måneden ja, så er ikke barnetrygd igjen før i sluttan av januar---
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Hehe, det blir ditt problem. Man må ta ansvar for sin egen situasjon, og man må følge litt med selv.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 samma her.. er i minus på kontoen for lengs (kjedelig å ha kreditt på kortet, men nå trengte jeg det virkelig)t, og ikke penger før langt uti januar... kjipt men sant..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå