Gå til innhold

vår lille spire ville ikke mer...........


therma

Anbefalte innlegg

I dag 29/12 var jeg hos gynokologen for jeg begynte med blødninger i går. Jeg har ikke hatt noen smerter så jeg håpet på at disse blødningene ville gi seg og ikke bety noe. Men da han tok en innvendig UL så forsto jeg på han at det ikke var noe liv der. Han ble helt stille. Og så kom bomben. Babyen levde ikke lenger..

Vi har vært slitere i et par år nå. Vi klarte det i fjor men da visste jeg ikke noe om at jeg var gravid før 4 dager før jeg mistet. Det var i Oktober i fjor og jeg var 9 uker på vei.

Jeg har uregelmessig EL og mens, så jeg fikk pergo. Skulle gå på en enkel og så to doble om det ikke funket med enkel. Vi fikk det til på det siste forsøket og vi ble bare såååå glade. Jeg har to barn fra tidligere av men min samboer har ingen. Han har håpet å kunne bli far i 18 år men pga situasjonen hans i livet før vi fant hverandre har det bare aldri passet.

Så gleden var så stor når jeg fikk to streker på testen.

Men gleden varte bare i 13 uker - og nå er vår etterlengtet baby borte. Det er tungt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Så trist å høre at du mistet din lille spire.. Ville bare tipse deg om at du bør legge innlegget ditt på forumet "ufrivillig abort" for der er det mange flere i samme situasjon som deg.. Her inne er det for tiden veldig stille, også er historiene her ment for de som har mistet sent i svangerskapet, eller under eller etter fødsel. Det er så viktig å snakke med noen som har vært i samme situasjon, så det er bare koselig at du la det her men det er ikke sikkert det er så mange her som kan dele samme erfaringer med deg. Lykke til og en god klem til deg fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at du ga meg svar, og tipset meg. Jeg har ikke lagt merke til at det er et forum som heter ufrivillig abort. Men vil gjøre som du sier, å legge innlegget mitt der.

Ja jeg merker jeg har et behov å få pratet. Jeg har igrunn mange spørsmål rundt det hele også så nå skriver jeg det jeg lurer på ned på et ark slik at jeg kan spørre legen min neste gang jeg skal til han.

Takker for lykkeønskninger og klemmen. Det er alltid godt å ta med seg :))

 

klem tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...