Pippippen Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 At jenta mi skal respondere bra på medisin og få det bedre, og at visom familie, i den forbindelse, skal få det bedre. At minstegutten min skal bli bedre av astmaen og kruppanfallene skal bli færre. At smertene mine skal bli mindre , og fingrene mine skal virke skikkelig (lov å håpe sant? )
stearin Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 - Jeg ønsker å lykkes på skolen og at jeg i det hele tatt kommer inn! - Ønsker også at jeg klarer å gå ned 15-20 kg.. - Ønsker at min datter får en super 1 års dag og en super barnehagestart! At hun trives og er glad og fornøyd og at alle er snille mot henne:)) - Ønsker at vi finner oss drømmeleilighet nr. 2 (vi bor i drømmeleilighet nr. 1 men må flytte ut i sommer). Eller at vi kan fortsette å bo her et år til. - Ønsker å finne flere venner som jeg kan ringe til om jeg lurer på noe og dra på kafe med en gang i blandt - Håper at vi ikke må slite for mye økonomisk - Håper at jeg forblir singel hele året (gjerne 2012 også). - Ønsker at min mor har det bra og at hun klarer å gå fra samboeren sin - Ønsker å få se mine søsken oftere - Ønsker at vi alltid har sunn mat i kjøleskapet så vi har litt å velge i. Ellers ønsker jeg ikke så mye. Var vel ganske materialistisk med leiligheten og maten, men ønsker ihvertfall venner, at jeg er singel og at min mor, min datter, mine søsken og jeg har det bra, og selvsagt alle andre:)
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 En trygg og god og sexy, passe sporty mann som ikke røyker. Lykkelige barn. Selvtillit og selvfølelse. -og så fred på jord og sånn!
RødRev Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 BABY! Nå har vi prøvd lenge, vil så gjerne ha vår etterlengtede nr. 2.
Tante Blås Squaw Skrevet 30. desember 2010 #7 Skrevet 30. desember 2010 Jeg ønsker så inderlig at husets herre skal få slippe smertene han har hatt i to år nå. Han står på venteliste hos Aker for operasjon, skal inn til konsultasjon i februar, så vi håper og håper...
Eeniemeenie Skrevet 30. desember 2010 #8 Skrevet 30. desember 2010 - Starte på ny utdanning. - At jenta min fortsetter å være den friske og herlige jenta hun er :-) - At jeg klarer meg som alenemamma. - Kaaanskje å gå ned noen kilo,men der er jeg håpløs.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. desember 2010 #10 Skrevet 30. desember 2010 at skolegutten vår skal få det bedre på skolen, tørre mer og få enda flere venner. at alle jeg er glad i holder seg friske og raske, ingen alvorlig sykdom
Gjest Skrevet 30. desember 2010 #11 Skrevet 30. desember 2010 Smokkenedtrapping på lillemann Ned i vekt Bli flinkere til å handle en gang i uken Få det bedre med meg selv og helst en baby, men det kommer nok ikke til å skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå