Gå til innhold

Jeg fikk en skikkelig stygg mail.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra en som tydeligvis ikke liker meg.

Den var så grov at jeg rett og slett måtte vise den til samboeren min.

Han ble helt rystet over hva jenter gjør mot hverandre.

Det verste er at jeg ikke har gjort dette kvinnemenneske noen verdens ting.

Burde jeg nå:

1. Ikke svare på mail

2. Takke for mail og ønske henne lykke til videre i livet.

3. Svare hva i helvete det er hun tror hun er?

Jeg føler mest for 3...men tror kanskje det er klokt å bare drite i å svare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vert lettere svare hvis jeg visste hva som sto og hvordan du kjenner denne dama.. ??

Skrevet

Truet hun deg så hadde jeg faktisk anmeldt henne. Hvorfor skrev hun denne mailen til deg da? Hva gikk den ut på?

Skrevet

Definitivt nr 1 , ingen liker å bli ignorert og hun forventer helt sikkert at du skal reagere med sinne, det er hun som sitter som svarteper hvis du ikke svarer. Ikke svar !

Skrevet

Hun må vel ha hatt en eller annen grunn til det? Muligens ikke en gyldig grunn, men likevel?

Har aldri opplevd det, men hadde svart saklig i en mail og latt det være med den ene mailen.

Skrevet

Ikke svar. Folk blir bare enda mer sinte hvis du later som du ikke bryr deg.

Skrevet

Ikke svar. Det er det verste du kan gjøre mot henne:)

Skrevet

Enig med mange her; ikke svar!

Skrevet

Treffer du denne dama innimellom? I så fall må du ikke svare, og når du treffer henne må du late som ingenting og være søt og hyggelig mot henne. Det kommer til å drive henne til vanvidd:)

Skrevet

Eller kanskje dama har skrevet deg noen sannhetensord, "truffet hodet på spikeren" det vet jo vi andre her inne ingenting om...

Skrevet

23.53, Hvis den hadde vært saklig skrevet hadde ikke HI kalt den stygg og grov.

Er veldig nysgjerrig på hva som sto i den altså. Og sender vet jo at mottaker vet hvem hun er, så hun må jo faktisk stå for det hun skriver. Med mindre hun er sjalu, dritings og vil angre som en hund senere..

Skrevet

Jo det kan hende hun hadde kalt den stygg og grov, selv om den var saklig skrevet. Og særlig hvis "spikeren" har truffet på riktig sted:-)

Skrevet

Hvor ble det av deg HI, gjemt deg under teppet:-) Noen her som har truffet spikeren??

Skrevet

1 1/2 time siden HI startet tråden,da...ikke alle som sitter her inne i timesvis..

...selv om vi gjør det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...