Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Langt i fra, jeg synes menn i omsorgsyrker er utrolig sexy.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 absolutt ikke,jobber selv med en snasen sykepleier,nesten for god til å være sann;) utseende og verdens største hjerte:-)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Det er da vel hverken turn-off eller turn-on på noen som helst måte.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Det er mannen i seg selv som er turn on eller off for min del, ikke yrket. Men når det er sagt, så liker jeg (beundrer) folk som velger utradisjonelt, og menn i omsorsyrker er flott, det må jeg si. Om det er som sykepleier eller førskolelærer. Og samfunnet trenger det så absolutt
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Jeg kunne ikke tenke meg en mann som er sykepleier, men det er nok fordi jeg er sykepleier selv. Kunne ikke tenke meg at mannen har samme jobb som meg, liker å ha noe som bare "er mitt":p På en annen side kunne det blitt mange faglige og interessante diskusjoner rundt middagsbordet:)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #9 Skrevet 29. desember 2010 Tror du virkelig du hadde orket å forlenge arbeidsdagen med å ha faglige diskusjoner hjemme?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #11 Skrevet 30. desember 2010 Jeg er gift med en sykepleier og har aldri tenkt på det som noe annet enn en vanlig jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå