*søtesmå* Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Hva skal jeg skrive? Jeg har planer om å lage/skrive de selv, og vil gjerne ha en litt utradisjonell tekst. Bryllupet skal ikke være for formelt, så jeg vil gjerne ha en litt mer uformell tekst også. Gjerne litt morsom vri:) Forslag? (IKKE "I anledning vårt bryllup...", "25. juni gifter vi oss og har gleden av å invitere"...)
FrøkenSprøken Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Blir jo litt vanskelig når jeg ikke kjenner dere, historien deres eller planene for dagen, men kan jo komme med noen forslag... "Endelig har jeg overtalt (les:tvunget?) xxx til å gjøre meg til en ærbar kvinne, og i den anledning ønsker vi å slå løs håret på en heidundrende fest sammen med dere." "Vi hører rykter om at dommedag nærmer seg i 2012, og har derfor funnet ut at vi ikke lenger tørr å leve i synd..." "Vi har lenge lett etter en anledning til å ha en skikkelig fest, så vi tenkte kanskje at vi skulle gifte oss..." "Hei! Vi har tenkt å gifte oss, vi. Vil du komme?" Bare noen forslag fra en overtrøtt småbarnsmor. Håper noen av dem kanskje kan hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå