Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Mannen gikk fra meg han... ingen spes grunn eller noe... Bare mente det hadde gått nedover de siste 6 mnd... Jaja, litt opp å ned har det vært, men ikke såååå mye ned da, syntes jeg.. Ikke vil han snakke noe serlig med meg heller, kun om babyen og når han skal innom å se henne osv... What to do? Har ikke helt gått opp for meg enda, men det gjør det vel snart... Fler som har vært her? Vurderer å pakke sammen tingene hans så han kan hente resten, men vil jo ikke ha han ut herfra... selvom han allerede har tatt med seg en del å dratt... ååååh.. Good Jul og godt nytt år ja
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Noe sier meg at denne fyren har funnet seg en annen...Det er som regel grunne som de ikke vil oppgi...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg har vel egentlig aldri blitt forlatt, siden jeg og barnefar aldri var sammen, men jeg har nå vært alene hele tiden da Ville bare si at det ikke er særlig ille å være alenemor. Du klarer dette, uten tvil!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 må dessverre si meg enig med en over her...d lukter ny dame lang vei Samme skjedde med meg, 2 uke retter fødsel, hurra! Han trodde han hadde noe på gang med ei på jobb, så da var d bye-bye til dama med baby, blubbemage osv osv... sattan det svei... gammel er babyen din?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Satt i samme situasjon da dattern min var 3 mnd gammel. Fant ut at han hadde fått seg ny dame et par dager før han gjorde det slutt og flyttet ut. Han var såå forelsket i henne! ...så dumpet hun han etter et par mnd:) Først da gikk det opp for han at han kanskje hadde såret meg litt..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Lyser jo ny dame av innlegget ditt. Ville gjort som du tenker. Pakket sammen alle tingene hans og ønsket han lykke til med den nye dama si. Stor klem til deg! Er så mye bedre alene enn med en mann som går bak ryggen på en.. Vær rak i ryggen din og samarbeid godt om barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå