jordbærsjokolade Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Jeg lurer på om denne kan brukes som eneste monitor til pcen? Jeg er ute etter en liten skjerm, men det minste jeg finner er 17 tommer, og jeg vil ha ennå mindre helst 12 tommer. Men så fant jeg denne rammen, er kun 10 tommer, men det kan jeg leve med. du må sikkert fjerne et mellomrom. http://www.samsung.com/no/consumer/photo-film/photo-frames/photo-frames/LP10IPLSBT/EN/index.idx?pagetype=prd_detail Vi bruker pcen kun til enkel surfing, ikke noe spill eller liknende.
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Du kommer til å bli gal i øynene! Nei, 17'' bør være det minste, så jeg anbefaler deg å legge hele tankegangen på hylla.
jordbærsjokolade Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2010 Mener du det altså? Fordi skriften blir så liten (for den kan jeg jo justere)eller pga noe annet? har 12 nå og det funger helt fint. Også...litt flaut, men en tomme er 2,5 cm ikke sant, og man måler kun skjermen, ikke "plastikken" rundt?
Gjest Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Huff, ja, du må ikke tenke på det en gang! Er du ung? Jeg som har passert 40 blir i alle fall skrekkelig sliten i øya hvis jeg må sitte og se på en bitteliten skjerm. Og uansett, om du justerer opp skriftstørrelse, så blir det også uggent å lese, for da for du jo ikke plass til hele sida på skjermen. Ja, en tomme er 2,54 cm og du skal måle kun skjermen, og det er diagonalen som gjelder.
jordbærsjokolade Skrevet 30. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2010 Ung til sinns kanskje? Men nei, er på den øvre siden av trettiårene. Det har ikke slått meg en gang at jeg ikke har det samme synet som før:) Ok, jeg får vel finne noe større, den så bare så snerten ut Men, 17 tommer blir alt for stort. Du vet vel ikke om noen son selger litt mindre skjermer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå