Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Har fått ks dato med oppmøte kl.08! Eldstemann har ikke morgen tilbud på sin sfo så han starter halv 9 på skolen. Minsten sin barnehage åpner kl.07 så den er jo grei. Utfordringen blir eldstemann på 7år. 1.Skal jeg høre med hans private sfo om de kan kjøre han til skolen akkurat den dagen (de henter etter endt skoledag, men da med minibuss og egen sjåfør). 2. Skal jeg spørre den kommunale sfo som er på skolen, etasjen under hans klasserom, om han kan være der 1,5 time? 3. Spørre om naboen kan komme innom kl.08 og sende guttungen til skolen, men her må han da være alene fra kl.07 til kl.08 (blir veldig stressende for meg med tanke på at han må da helst være ferdig påkledd innen vi har reist. Så ta på seg ytterklærne når naboen kommer innom. 4. Spørre om vi kan levere han kl.07 til en i klassen hans borti gata her? Hva hadde dere gjort? Familie er utelukket, er bare de alternativene som er igjen og det er heller ikke mulig å komme seinere enn kl.08 på sykehuset.
♡ A & E ♡ Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Jeg hadde spurt en av mammaene til en i klassen om han kunne komme dit og de fikk han på skolen:)
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Spør SFO på skolen om han kan være der, eller spørre en i klassen hans om han kan komme der kl.07. Det er de alternativene jeg syns virker best, og enklest for dere.
Fjerteberte Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Jeg hadde gått for alternativ nr 4, jeg. Det er liksom litt unntakstilstand når det gjelder fødsler
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 hadde valgt nr 4 jeg hvis de sier det er greit.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2010 Ja, okei, så kom jeg på at hun har 3 barn. Men de 2 eldste skal jo samme sted. Hun går altid å triller babyen bort til skolen med de eldste. Bare at denne babyen er vel snart 1år, hmm og hun må da kanskje på jobb igjen. Det må jeg undersøke.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. desember 2010 #7 Skrevet 29. desember 2010 Hadde gått for alternativ nr 4 =))
prikka med fire små:-) Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 hmm han har ikke en kamerat i klasssen som han trives godt med ,som du har god kontakt med foreldrene til?kansje det finnnes mulighet for at han kunne overnatte hos den kameraten og gå til skole der i fra?Ellers ville jeg valgt den fjerde løsningen.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2010 Er bare dem vi har hatt "mest" kontakt med. Jeg kan høre med han hvem han leker mest med. Men han er begeistret for han her å, vil helst ha han hjemme den natten ;O) bedre da å bare levere han kl.07 der evt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2010 #10 Skrevet 29. desember 2010 Jeg tenker at du nok kan spørre SFO om han kan få komme på morningen der akkurat den dagen. Noe sier meg at det er helt greit for dem
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2010 Ja, ikke sant, de kan vel ikke være så strenge på det.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 29. desember 2010 #12 Skrevet 29. desember 2010 Skjønner godt du heldst vil ha ham hjemme, men tror kanskje det hadde vært minst sressende for alle om han kunne overnatte hos noen andre. Tenker at det er en fordel at du er litt opplagt selv den morgenen, og da er det greit å slippe å sresse med å få levert barna hit og dit før du skal på sykehuset..
lille sprelle Skrevet 29. desember 2010 #13 Skrevet 29. desember 2010 Sjekk med klassekamerat! Gutta vil synes det er stas tenker jeg!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 30. desember 2010 #14 Skrevet 30. desember 2010 Ring SFO Man skal ha muligheten til å kjøpe seg dager der, og uansett den dagen der så tror jeg ikke de kommer til å si nei! Da vet du at ungen er levert og slipper å tenke mer på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå