Gå til innhold

Emmaljunga..hjelp!!!=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har endt på en vogn av dette merket,men nå sliter jeg med valget mellom Mondial duo,edge duo og city cross. Kan noen av dere erfarne mødre hjelpe meg litt??? Leser og leser og klarer ikke å bestemme meg. Var på baby shop,men syntes ikke dama i butikken gjorde ting noe klarere heller...:(

Så alle erfaringer både gode og dårlige tas i mot med takk:):)

Vurderer også og kjøpe i Sverige..men sparer vel litt på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min Edge duo. Knall god vogn, selv om den tar litt plass i bilen.

Veldig greit hvis du nå venter barn. I og med at det er bag til.

Den er stabil og lett å kjøre på vinterføre. Den er romslig og god å sove i.

Jeg kjøpte min brukt. Måtte vaske trekket litt, ellers var den i like god stand. For meg ser det ut som Mondial duo og edgde duo er så og si samme vogn, bortsett fra designet.

Skrevet

Jeg har Mondial Duo, den er egentlig helt lik Edge - visstnok skal mondial være hakket mer eksklusiv, men Egde har mange flere fargevalg.

Hvis du har stor bil så er mondial eller edge helt supert, jeg har bannet over den vogna litt mer enn et par ganger fordi bilen min er for liten og vogna er diiiiiiger!!! Men komfortabel for den lille er den jo, lang og god vognbag.

City Cross er en del mindre tror jeg...??

VI kjøpte i Sverige og sparte rundt 15-1600 på det pga kursen på SEK.

Vi har også Emmaljunga sitt bilsete First Class +, det er genialt fordi du med et travel adapter kan klikke det rett på understellet til vogna slik at du slipper å dra ungen ut av setet hvis han/hun sover og du bare skal en tur i butikken f.eks.

Skrevet

Flott,tusen takk for svar:) Ja må nok sjekke ut på forhånd om vognen får plass i bilen.

Hadde egentlig først bestemt meg for city cross,men fikk så vite at den ikke har luft dekk. Og det har jeg hørt av noen at det MÅ jeg ha. Hehe. Ikke så lett med første mann gitt...=) Jeg får sommer baby,men han skal jo sove i vogna neste vinter også,da er han ca 6mnd,så da høres det fornuftig ut med stor bag.

Skrevet

Jeg hadde edge til nr 1 å syntes den ble altfor tung, byttet den ut når hun skulle over i sportsvogn.. Nå til nr 2 har vi city cross å jeg bare elsker den, lett vekt på, super i terreng og bra i all føre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...