Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Vet dere hva? En sprø kjerring har flyttet inn hos meg. Nei, ikke med min tillatelse, og ikke betaler hun for seg heller. Hun bare er der! Hvor som helst. Når jeg går til speilet for å sminke meg, stiller hun seg den den sprøe kjerringa, rett foran meg! Der står hun med rynkete ansikt, blasse øyne og dobbelthake, hun har bilringer rundt magen og nekter å flytte seg! Jeg har ropt til henne og bedt henne gå vekk, men hun skriker bare tilbake. (Det blir hun ikke penere av!!) Hun går i min garderobe også, og forandrer klærne mine. Jeg har ganske smal midje, har fått mange komplimenter i alle år, men hun syr inn klærne så de strammer forferdelig når jeg forsøker å komme inn i dem. Papirene mine kaster hun, og flytter på alt sånn at jeg ikke finner tingene mine der jeg la dem. Hun kjøper med seg hjem både sjokolade og snacks og legger i skapene mine! Det burde hun ikke gjøre for det virker som hun har problemer med vekten.. Jeg derimot kan jo unne meg litt innimellom, men det virker som om hun sluker i seg det meste! Jeg selv har som vane å ha en flaske vin i kjøleskapet, for det er så godt å ta ett glass til maten. Neste morgen er flasken ofte tom, så hun har jo tydeligvis problemer på det området også. Når jeg er i en butikk og ber om klær i min størrelse, ser betjeningen rart på meg. Kjerringa har tydeligvis vært der også! Når jeg til slutt fikk på meg en flott svart liten kjole og gikk til speilet er det samme visa; kjerringa stilte seg foran meg, og hadde jammen tatt på seg helt lik kjole som meg. Behøver jeg å si at hun så latterlig ut i den !!! Hun har tullet med telefonen også så den sjelden ringer og telefonsvareren tar ikke imot noen beskjeder. Og jeg vet jo at jeg egentlig er ganske populær. Det har jeg egentlig alltid vært.. og draget det har jeg jo også. Men siden kjerringa flyttet inn så hører jeg sjelden fra noen!!!!! Når jeg ser på tv har hun vært framme og skrudd ned lyden så jeg knapt kan høre om jeg ikke skrur den opp igjen. Hun er sikkert mye eldre enn meg å hører dårlig også! Det siste hun har gjort er å tulle med madrassen min, så når jeg våkner kjenner jeg meg støl og stiv, har vondt både her og der. Hva skal jeg gjøre? Om det er noen som vet hvor den kjerringa kommer fra, så vær så snill og fortell meg det snarest. For hvis jeg ikke blir kvitt henne må jeg nok tenke på å flytte!!!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Hørtes ut som en liten frekking dette her ja !! Mitt eneste råd: Du må nok bare bli venn med henne !!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 If you can't beat her, join her!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 hehe, send henne med første fly til Kina ;-) Har ei sånn kjærring her hjemme jeg også.. sliter virkelig med å bli kvitt henne.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #6 Skrevet 29. desember 2010 Har prøvd å flytte fra ei tilsvarende kjærring her hos meg, men hun fulgte med flyttelasset..... Å mannen ville fra nissen flytte, men reisen ble han til ingen nytte for høyt på vognlasset nissen lo, jeg tror vi flytter i dag vi to, jeg tror vi flytter i dag vi to. Først nå skjønner jeg hva den sangen egentlig handler om.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #8 Skrevet 29. desember 2010 Du får servere henne noe sterkt så skal du se hun blir lettere å ha med å gjøre
Sweet Amber Skrevet 29. desember 2010 #13 Skrevet 29. desember 2010 En sånn en bor hjemme hos meg også! Jeg har lenge trodd det bare var jeg som var i ferd med å bli gal, men siden flere blir plaget av sånne frekke kjærringer er det sikkert ikke det. Prøv å skjenke henne snill du. Det skal ihvertfall jeg gjøre..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #14 Skrevet 29. desember 2010 Har du fan meg ikkje bein i nasa. Ja ja slik går det med nikkedukker.
Lilleleen Skrevet 29. desember 2010 #15 Skrevet 29. desember 2010 Tusen takk for at du skrev dette ) Flirer enda! Dagens beste innlegg!
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #16 Skrevet 29. desember 2010 Vet du hva??? Hun dama der må ha en søster og hun har fløtta inn til meg!!!! Kødde m klærne mine, tømmer kjøleskapet ja, men det verste er at hun har knabba kredittkorta mine og fått tilgang til kontoen. Den er tom dagevis før lønn.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå