Gå til innhold

Ang. morgenereksjon has samboer kombinert med barn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare innrømme at jeg har litt problemer med dette, selv om jeg vet dette skjer av seg selv, og at det ikke er fordi han er tent på noe vis. Syns bare den kan vare så lenge! Og syns da det er ubehagelig å se den, samtidig som han feks bærer barnet ut på badet for å skifte bleie.

Hvorfor forsvinner ikke ereksjonen når han bærer barna våre?

Syns det er så rart!

Er det flere som har det slik?

Og hvordan er det med deres samboere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri snakket om dette men jeg ser at han skjuler seg litt for barna når han går på badet om morgenen så det er tydeligvis noe han tenker på.

Skrevet

Det ble feil! Ikke skjuler seg men den!

Skrevet

Okei, takk og pris, godt det er flere menn som er slik.

En ting er at ereksjonen kommer av seg selv, kun som en fysisk greie, men ville liksom tro den forsvant i samvær med barna.. Men da er det tydeligvis vanlig at det kan ta litt tid, selv med barn tilstede! :)

Skrevet

Kan flere si at dette er normalt?

Skrevet

Morgenereksjonen kommer som en fysisk reaksjon, og har ikke nødvendigvis noe med kåthet å gjøre. I mange tilfeller er full urinblære også med på å skape den- og dermed gjøre det vanskelig å få den "ned" før man evt har vært på do og tisset.

Dog synes jeg godt han kan ta på seg en bokser eller skjule seg på andre måter. Kombinasjonen penis til vers og bæring av baby er liksom litt feil, selv om det ikke har noen seksuell bakgrunn.

Skrevet

Har inntrykket av at min manns "morrabrød" først går ned når han har kommet seg på do. Så han kan godt ha den en stund om han ikke får tisset.

Skrevet

Det er helt naturlig og har ingenting med kåthet å gjøre.

Skrevet

He he, han har jo på bokser stakkars, men det synes nå i alle fall! ;)

Ja, som sagt vet jeg at det er en fysisk reaksjon som ikke trenger å innebefatte kåthet, men det du sier om full bære kan jo forklare hvorfor den ikke legger seg ned med det samme! Han må jo alltid tisse om morgenen.

Han bærer baby på tross av dette, men føler seg tydelig litt brydd, og prøver ofte drøye det å stå opp litt.. Men det er for å avlaste meg at han tar morgenstellet, da det fortsatt er mye nattamming, slik at jeg er litt trøtt.

Skrevet

Enig med 22.14- min manns morgenereksjon pleier faktisk å fortsette -selv etter vi evt har hatt sex- helt til han har fått vært på do og tisset. Han sier selv at det kun er å tisse som hjelper mot hans morrabrød.

Skrevet

Et lite utdrag fra en tråd om "morrabrød":

""Mennesker har omtrent fire-fem perioder med drømmesøvn, tilsammen cirka to timer, hver natt. Fra spedbarnsalder til alderdommen har både menn og kvinner økt blodfylde av penis eller klitoris når de drømmer. Dette skyldes elektriske impulser i hjernen under drømmesøvnen. Signalenes styrke øker dersom drømmene har et seksuelt innhold, men også andre drømmer framkaller ereksjon. Ereksjonens kraft øker med varigheten av søvnen og derfor er reisningen sterkest om morgen. En fylt urinblære har samme virkning ettersom nerveimpulsene som styrer underlivet og urinblæren for en stor del er identiske.

Vennlig hilsen

Christian Anker, doktoronline forum"

som passer bra med følgende beskrivelse av fenomenet:

"Morrabrød" har ingenting med seksualitet å gjøre (kanskje med mindre man er 14 år og har testosteron helt ut i hårfestet....).

"Morrabrød" skyldes at urinblæren er full etter en lang natt uten tømming. Når blæren er full, trykker den på blodårene som fører blod til penis, og svekker blodsirkulasjonen på den måten at hjertet klarer å pumpe blod inn i penis, men å få det til å returnere er ikke like lett pga presset på årene.

Når det går mer blod inn i penis enn ut, gir resultatet seg selv."

Det kan være jævlig vanskelig å få ned ereksjonen om morran når man må på do og tisse, det skal jeg love deg.... så morrabrød er som regel mer slitsomt enn det er opphissende........." :)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=252774

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...