Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #1 Skrevet 29. desember 2010 Skulle ha snakket med saksbehandleren min, er de åpent som vanlig i romjula eller er det bare folk på jobb i resepsjonen?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #2 Skrevet 29. desember 2010 Det er jo veldig vanskelig for andre og svare på. Du må bare ringe dit og spørre om saksbehandleren din er der. Noen er på jobb, andre ikke..
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #3 Skrevet 29. desember 2010 Det er åpent ja, men sikkert mange som har ferie
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #4 Skrevet 29. desember 2010 Vi har ca 1/3 av den vanlig bemanningen
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2010 #5 Skrevet 29. desember 2010 Har prøvd å få tak i min saksbehandler nå i 1 år jeg, så om du får tak i h*n i romjula er du vel heldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå